יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

החדשות הטובות של ישראל 2 באוגסט 20.

במהדורה השני לאוגסט 2020 של החדשות הטובות של ישראל, השיאים כוללים:

 

• מדענים ישראלים פיתחו בדיקה של שעתיים לביופסיה סרטן.

• ישראלים וערבים פלסטינים משתפים פעולה במאבק בקוביד -19.

• מטהר אוויר חדש שולחני שומר על חדרים Covid-19 למשך שבועות.

• טכנולוגיית הלוויין הישראלית תספק רשת ניידת לקזחסטן הכפרית.

• חגיגות 40 שנה להופעת הבכורה של גיבורי הקומיקס הישראלי צבר.

• מנכ"ל הצלה המאוחדת אלי ביר הוא גיבור-על של ימינו.

• עורך VeryGoodNews של ישראל פרסמם את טיפולי Covid-19 של ישראל בCOOL TV.

 

ההישגים הרפואיים של ישראל

 

הצלחה פרה-קלינית לטיפול ב- Covid-19 ARDS. BRAINSTORM של ישראל דיווח על תוצאות מבטיחות של ניסויים פרה-קליניים לטיפול Nurown שלה בתסמונת מצוקה נשימתית חריפה (ARDS) שהובאו על ידי Covid-19. תאי ה- NurOwn הפחיתו את סערת הציטוקינים ואת נזקי הריאות.

https://ir.brainstorm-cell.com/2020-07-23-BrainStorm-Announces-Groundbreaking-Pre-Clinical-Study-of-NurOwn-R-derived-Exosome-Based-Treatment-for-COVID-19-ARDS

ויטמין D משפיע על זיהום Covid-19 ועל חומרתו. מדענים מאוניברסיטת בר אילן, זיהו כי רמת ויטמין D נמוכה בפלסמה הינה גורם סיכון עצמאי לזיהום COVID-19 ואשפוז. הם בדקו 782 חולים חיוביים ב- COVID-19 ו- 7,807 חולים שליליים ב- COVID-19.

https://www.i24news.tv/en/news/international/1595758992-lack-of-vitamin-d-could-make-you-more-vulnerable-to-coronavirus-researchers

יש לך קורונה - האם אלה חדשות רעות? שני מהגרים יהודים שיצאו לאחרונה מצרפת פיתחו אלגוריתם בשם PhysioZoo. בעזרת נתונים של אוקסימטר דופק (המודד חמצן בדם) האלגוריתם יכול לקבוע אם חולה Covid-19 עומד לפתח דלקת ריאות הרבה לפני שמופיעים סימפטומים.

https://www.jpost.com/jpost-tech/young-professor-combines-aliyah-covid-19-into-ai-breakthrough-636277

VeryGoodNews ישראל בטלוויזיה. בארי שו מהמכון הישראלי למחקרים אסטרטגיים והנוף מישראל ראיין אותי בשבוע שעבר על הפרויקטים שישראל מקדם כדי לסייע במאבק בזיהום הנגיף. אנו מקווים להפיק סרטון חודשי הכולל חדשות ישראליות חיוביות. בבקשה העבירו את זה הלאה.

http://www.cooltv.se/video/the-view-from-israel-israels-s-search-for-a-covid-cure

(אנא וודא שהקול פועל.)

אישור ארה"ב לממוגרפיה של AI. החזון הרפואי של זברה העושה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לסייע בקריאת סריקות רפואיות, קיבל אישור FDA האמריקני לשימוש באלגוריתם שלו לקריאת ממוגרפיה. היא קיבלה כבר אישור אירופאי (CE) לפיתרון "HealthMammo" שלה.

https://www.timesofisrael.com/israels-zebra-gets-fda-nod-for-ai-based-software-that-helps-spot-breast-cancer/

ניתוח של ביופסיה בשעתיים. פרופסור הטכניון דפנה ווייס פיתח בדיקה מהירה לניתוח תאים סרטניים. הביופסיות מונחות בג'ל מיוחד ונמדדות. שעתיים לאחר מכן המידה בה התאים מוטבעים מציינת אם הם שפירים, לא גרורתיים או גרורתיים (פוטנציאליים או בפועל).

https://www.jpost.com/health-science/new-cancer-test-can-diagnose-aggressive-tumors-in-just-two-hours-636650

אז איך הבריאות שלך? סמינר מקוון נוסף ומלהיב מטכניון בריטניה בהשתתפות פרופסור הטכניון שי שן-אור, אחד החוקרים הישראלים המובילים בתחום תעלומות מערכת החיסון. כמו כן מוצג פרופסור אסתר סאגר המפתח חיישנים ביולוגיים לאבחון מחלות תוך דקות ספורות.

https://www.youtube.com/watch?v=eOli7AezlrU

שינה וחלום. פרופסור פרץ לביא (לשעבר נשיא מכון הטכניון הישראלי) הקים את המרכז לרפואת שינה בטכניון וכתב מספר ספרים בנושא הפרעות שינה. הודות לטכניון בריטניה, הוא מעביר סמינר מקוון בחינם ב- 5 באוגוסט בשעה 18:00 בבריטניה - 13:00 EST. הירשם למטה לצפייה בשידור חי.

https://technionuk.org/rsvp-sleep-and-dream-insomnia-dreams-and-stress

שיתוף דברים שעובד. סטארט-אפ ישראלי השיק פלטפורמה מקוונת בה אנשים הסובלים ממחלות כרוניות יכולים לשתף מידע כדי ללמוד אילו טיפולים עובדים הכי טוב למצבם הספציפי, בהתבסס על ניסיון בני גילם. אתר ההסמכה נקרא כראוי StuffThatWorks.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3841285,00.html

https://www.stuffthatworks.health/

https://stuff.health/s/1SaJPrvA(סקר אישי לתנאים ספציפיים)

 

ישראל הינה מכילה וכוללת

 

נשים חרדיות עולות בהייטק. מספר עובדי הטכנולוגיה החרדים קפץ ב -52% בשנים 2014-2018; 71% מהם נשים. הדו"ח נערך על ידי התעשייה הטכנולוגית המתקדמת בישראל (IATI), יחד עם קמא-טק ללא מטרות רווח, המבקש לשלב את היהודים החרדים בתעשיית ההיי-טק במדינה.

https://www.timesofisrael.com/women-lead-way-as-haredim-make-inroads-into-israeli-tech-industry-report-shows/

גיבור נוסף במדים. דניאל דפור נולד בטרם עת ובגיל 15 התעוור. בגיל 17 פגש את ראש הממשלה ודיבר על רצונו להצטרף לצה"ל. בשבוע שעבר, בן 21, המשאלה של דניאל התגשמה.

https://www.jpost.com/israel-news/daniels-story-the-idfs-newest-recruit-with-vision-impairment-636805

אהבה מופרכת בירושלים. הרב מתניה ידיד, מורה מאוניברסיטת בר אילן ושייח 'עאד עאמר, אימאם מהמסגד המרכזי בכפר קאסם, קיימו השבוע מושב זום. הנושא היה "אהבה מופרכת" בהקשר לחג היהודי בתשעה באב והחג המוסלמי עיד אל-אדחה.

https://worldisraelnews.com/rabbi-and-sheikh-spread-baseless-love-in-jerusal/

נלחמים יחד עם קוביד 19. ישראלים וערבים פלסטינים משתפים פעולה במאבק במגפת קוביד -19. מתחילת המשבר שיתפו רופאים ישראלים את מומחיותם וסייעו להם. צוות בכיר בבית החולים "שיבא" הביא ציוד לבתי חולים ברשות הפלסטינית והכשיר חובשים.

https://www.jns.org/opinion/israelis-and-palestinian-join-forces-to-battle-the-coronavirus/

מחוללי מים לעזה. ווטרגן ומכון הערבה לחקר הסביבה תרמו כעת שלושה מחוללי מים לעזה. האחרונה תייצר (מלחות באוויר) עד 5,000 ליטר מי שתייה ביום עבור המרכז הרפואי נאצר בחאן יונס, בית החולים השני בגודלו בעזה.

https://www.jpost.com/israel-news/joint-israeli-palestinian-effort-donates-water-generator-to-gaza-hospital-636569

איכות החיים הדיגיטלית. ישראל דורגה במקום ה -8 במחקר "איכות החיים הדיגיטליים" שערך ספקית ה- VPN Surfshark. על פי המדד, לישראל יש את האינטרנט הזול ביותר בעולם. המחקר מדד את האינטרנט ב- 85 מדינות באשר לזכרו, לאיכותו, לתשתיות, לממשל ולאבטחה.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842555,00.html

בדיקת בדיקות טכנולוגיות המוניות בהודו. משלחות של עסקים ישראלים ומהממשלה בוחנות בהודו ארבע טכנולוגיות ישראליות חדשות לאבחון מהיר של נגיף קורונה. אלה כוללים את ווקאליס וקבוצת טרה. שמות החברות האחרות בשלבי אימות.

https://www.jns.org/high-level-israeli-delegation-in-india-for-mass-testing-of-covid-19-technology/

 

מדע וטכנולוגיה

 

אפליקציית מגן Covid-19 עודכן. משרד הבריאות הישראלי השיק את גרסה 2 של האפליקציה הישראלית המגן. אפליקציית המעקב של Covid-19 יכולה כעת לזהות מתי משתמש סמארטפון ניגש לאדם נגוע ב- Covid-19 בתנאי ששניהם מאפשרים Bluetooth. תוקנו גם מספר שגיאות שגרמו לחיוביות שגויות.

https://www.timesofisrael.com/health-ministry-launches-revamped-covid-19-tracking-app/

טיהור האוויר. ProtectAir של ישראל משתמש בכמויות זעירות של כלור דו-חמצני (ClO2) כדי להשבית בבטחה את קוביד -19. המכשיר מכיל גרגירים המופעלים עם פתיחתו ומגן על חדר למשך שבועות. בינתיים ניסויים בבית החולים שיבא מראים כי אאורה חכמה של ישראל יכולה לחסל 99.9% מהנגיף מהאוויר.

https://protectair.co.il/en/home-english/

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842434,00.html

https://www.israel21c.org/four-israeli-inventions-th-can-help-clean-the-air-of-covid-19/

המל"ט טס ללא הפסקה במשך יומיים. התעשייה האווירית הישראלית בנתה ובדק מל"ט חדש עבור חיל האוויר הגרמני. מל"ט ה- Heron TP יכול להישאר באוויר למשך יומיים. דגמים קודמים של הרון נמכרו לברזיל, קנדה, אקוודור, יוון, הודו, סינגפור, דרום קוריאה ואפילו טורקיה ומרוקו.

https://www.iai.co.il/the-first-german-heron-tp-uav-completed-its-first-successful-flight-in-israeli-skies

https://www.youtube.com/watch?v=NZIaXsAAlCw

טעינה מהירה במיוחד למל"טים. StoreDot הישראלית הודיעה כי ניתן להשתמש כיום בטכנולוגיית טעינת הסוללות המהירה ביותר שלה לצורך טעינת מל"טים תוך חמש דקות בלבד. זמני טעינה נוכחיים הם בדרך כלל 90 דקות לזמן טיסה של 30 דקות.

https://www.timesofisrael.com/israeli-startup-storedot-unveils-ultra-fast-charging-batteries-for-drones/

פיקוח על אתרי בניה. הטכנולוגיה של ה- Buildots בישראל מאפשרת לחברות הבנייה פיקוח מקרוב על התהליכים באתר הבנייה. זה כולל בינה מלאכותית ומצלמות 360 מעלות שלובשות מפקחי האתר. הלקוחות של חברת Buildots כוללים כמה מחברות הבנייה הגדולות באירופה וישראל.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842566,00.html

https://buildots.com/

אלכוהול מפסולת מלון. בדומה למאמר באוניברסיטת תל אביב בשבוע שעבר, חוקרים מאוניברסיטת חיפה הפכו את הפסולת החקלאית לאלכוהול. הוא יכול לחסוך 56,000 טון פסולת עיסתית ו -8,200 טון פליטת CO2 מהאבטיח המללי, שגדל בעיקר עבור זרעיו.

https://www.ynetnews.com/environment/article/ry624mvgD

בדיקת תגובת חירום מהירה יותר. AUTOTALKS של ישראל שותפים למידע יישומי אמריקני באלפרטה, ג'ורג'יה,  לבדיקת מערכת  V2X (רכב לכל דבר). המערכת שולחת אות מרכב החירום לרמזורים כך שהאותות משתנים אוטומטית.

https://www.israel21c.org/autotalks-deploys-smart-traffic-signals-in-us-city/

הפסקת מודעות ממוקדות. זה יכול להיות מעצבן מאוד - חבר מבקש מכם לחפש משהו באינטרנט ותוך כמה שעות אתם מקבלים עשרות פרסומות לא רצויות לפריטים שאין לכם חשק כלשהו. כעת הוקמה חברת CodeFuel של ישראל מנוע חיפוש פרטי שמרחיק את פייסבוק, אמזון, גוגל וכו '.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3841930,00.html

https://www.codefuel.com/

https://www.youtube.com/watch?v=3GcNQFYlkFQ

ציידת סייבר לאיומי. ליאת חיון הישראלית הקימה צוות של מומחי אבטחת סייבר ישראלים לבנות את השירות "ציד איומים מנוהל" הראשון אי פעם עבור ענקית ארה"ב פאלו אלטו נטוורקס. במטרה להתמודד עם פשעי רשת, היא הושקה בשיא מגיפת Covid-19 והיא חיונית עבור רבים מלקוחות פאלו אלטו.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3841000,00.html

נתיב ההתנגדות הכי פחות. ההפעלה הישראלית לאבטחת סייבר ישראלית CyCognito מבטלת את תחומי החשיפה הקריטיים ביותר של החברה וסוגרת דלתות שאחרת יובילו לנתונים גנובים או מערכות נפגעות. CyCognito ממנף את מושג ה- POLaR, נתיב ההתנגדות הכי פחות - נקודות הכניסה הקלות ביותר שאליהן התוקפים מכוונים.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3841283,00.html

מנוע חיפוש לנתונים. חברת Explorium, שהוקמה בישראל, בנתה שירות אוטומציה של נתונים מקצה לקצה המשתמש בלמידה של מכונות לחיפוש ומיצוי נתונים מאלפי מקורות חיצוניים הרלוונטיים ללקוח. לאחר מכן הוא מתחבר למאגר המידע הפנימי של הלקוח לבניית מודל חזוי העונה על שאילתה ספציפית.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842276,00.html

https://www.explorium.ai/

https://www.youtube.com/watch?v=mjt6tRe4eKQ

 

כלכלה ועסקים

 

סע במעבורת לעבודה בתל אביב. שרת התחבורה הישראלית מירי רגב אישרה להקים קו מעבורת נוסעים שיצמצם את התנועה בכבישים המהירים במרכז הארץ. היא תחבר את תל אביב עם נתניה וחדרה לצפון, ואת אשדוד דרומה. נתניה לתל אביב תהיה נסיעה של 20 דקות.

https://www.jns.org/report-israeli-transportation-minister-green-lights-ferry-to-tel-aviv/

https://israelbetweenthelines.com/2020/07/30/tel-aviv-gets-a-ferry/

רשת סלולרית לקזחסטן הכפרית. רשתות הלוויין של גילת זכתה בפרויקט שיפוץ סלולרי עבור חברת Kcell, מפעילת הרשתות הסלולריות הגדולה בקזחסטן. גילת תתחיל לספק חיבור עבור ממאות כפרים כפריים כחלק מתוכנית הממשלה "קזחסטן הדיגיטלית".

https://www.globenewswire.com/news-release/2020/07/29/2069317/0/en/Gilat-Awarded-Cellular-Backhaul-Project-for-Kcell-Kazakhstan-s-Largest-Mobile-Network- Operator.html

שולח יד רחוק יותר. FIVERR אינטרנשיונל של ישראל ממשיכה בהתרחבותה הבינלאומית על ידי השקת רשת הפרילנסרים שלה בשתי שפות חדשות - הולנדית ואיטלקית. המהלך בעקבות פתיחת אתרים דומים בגרמניה, צרפת וספרד, המשרתים כיום 5.5 מיליון עסקים ב -160 מדינות.

https://www.timesofisrael.com/fiverr-expands-global-reach-sets-up-dutch-italian-freelance-services-sites/

הרחבת טווח ההגעה של הסרטונים שלך. Minute.ly של ישראל מציעה להגדיל את ההכנסות ואת מעורבות המשתמשים באמצעות טכנולוגיית ה- AI שלה כדי "להגביר את ההשפעה של תוכן הווידיאו שלך". Minute.ly משתפת פעולה עם Infront - חלק מוונדה ספורט - כדי לזהות רגעי שיא בסרטוני ספורט ולהגדיל את הקהלים באירופה ובארה"ב.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842019,00.html

https://minute.ly/

פייסבוק ואינטל מרחיבים את משרדיה תל אביב. ענקית המדיה החברתית פייסבוק אומרת כי מרכז המו"פ הישראלי שלה הוא מנוע צמיחה משמעותי ותשתלט על שתי קומות נוספות במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב (הוא כבר שוכר 10 קומות). בינתיים, אינטל ישראל עתידה לשכור ארבע קומות נוספות במגדל המשולש עזריאלי בתל אביב.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842201,00.html

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842545,00.html

אפליקציה המציעה משרות לטווח קצר. Nano Business של ישראל פיתחה אפליקציה המחברת עובדים המחפשים הכנסה יומית עם מעסיקים הזקוקים לעובדים זמניים. אלה המפוטרים על ידי משבר Covid-19 יכולים להשתמש בננו כדי להמיר מלצרים ועובדי אירועים למסירים, אינסטלטורים ועובדי בניין.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3842490,00.html

השקעה בסטארטאפים ישראלים: ננוקס גייסה 110 מיליון דולר; אבחון Sight גייס 71 מיליון דולר; Chorus.ai גייס 45 מיליון דולר; אקספלוריום גייסה 31 מיליון דולר; CyCognito גייסה 30 מיליון דולר; ClimaCell גייסה 23 מיליון דולר; ארמטיקה גייסה 17 מיליון דולר; בוטוטים גייסו 12.5 מיליון דולר; Cybellum גייסה 12 מיליון דולר; SavorEat גייסה 3 מיליון דולר; אורה סמארט אייר גייסה 3 מיליון דולר;

 

תרבות, בידור וספורט

 

תרומת תומכי ארה"ב לפתיחת מוזיאון ישראל מחדש. מוזיאון ידידי ישראל האמריקני תרם 4 מיליון דולר כדי לעזור למוזיאון התרבות והאמנות של ירושלים לפתוח מחדש. המוזיאון היה סגור מאז תחילת משבר הנגיף וללא הכנסות מבקרים היו יכולים לשלם רק עבור אנשי תחזוקה ושימור חיוניים.

https://www.jta.org/quick-reads/israel-museum-in-jerusalem-to-reopen-with-4-million-grant-from-us-supporters

ידידי אירועי צה"ל. להלן קישורים לשני אירועים של ידידי צה"ל. היום (2 באוגוסט בשעה 14:00 ו 18 בערב EDT) חוגג 18 שנה לקרן המלגות של FIDF. הוא מציג את נשיא ישראל, הזמר הישראלי עידן אמדי ושחקנים מפאודה. ואז ב -13 בספטמבר בשעה 19:00 EDT הוא הגאלה הווירטואלית FIDF 2020.

https://www.fidf.org/events/impact-impact-registration

https://www.fidf.org/events/2020-national-gala

1000 סרטונים ו -6 מיליארד צפיות. נס-יאסין הישראלי-ערבי הוא מייסד נס דיילי - עמוד פייסבוק עם 25 מיליון עוקבים בו הוא מתעד את מסעותיו וחוויותיו ברחבי העולם. נאס הפיק 1000 סרטונים ב -1000 יום, וקיבל כ -6 מיליארד צפיות.

https://jewishjournal.com/podcasts/319164/nas-daily-i-made-1000-videos-in-1000-days-and-received-6-billion-views/

https://www.facebook.com/nasdaily/

40 שנה לגיבורת העל הישראלית הראשונה של מארוול. קומיקס מארוול חוגג 40 שנה לגיבורת העל הישראלית, סברה (כינוי רות בת-סרף). השוטרת הישראלית בעלת הכוחות המיוחדים הופיעה לראשונה ב"הענק לא ייאמן "ב -4 באוגוסט 1980. היא עפה ויורה טילי מתכת, כמו" הצבר "הישראלי (קקטוס).

https://www.youtube.com/watch?v=SMeAjfg9TiE

https://en.wikipedia.org/wiki/Sabra_(comics)

https://www.cbr.com/sabra-whatever-happened-to-israels-strongest-superhero/

תודה על הדג. קבוצה של 15 דולפינים בבקבוק נצפתה בשחייה בשטח שמורת הים "אווטש" של ישראל, המשתרע עד 13 מיילים מחוף אשקלון.

https://www.jewishpress.com/news/en omgeving/a-pod-of-15-dolphins-spotted-off-ashkelons-coastline/2020/07/26/

https://www.youtube.com/watch?v=g786JRF7_a4

המתעמל הישראלי זוכה במדליית כסף. לינוי אשרם העליונה בתקווה האולימפית בישראל זכתה במקום השני בתחרות ההתעמלות הבינלאומית המקרית לקצב המקוון שאורגנה על ידי איגוד ההתעמלות הרוסית. התחרות המקוונת הראשונה מסוגה, היא הוגבלה לקבוצות מישראל, רוסיה, אוזבקיסטן וקירגיזסטן.

https://www.israel21c.org/israeli-rhythmic-gymnast-wins-silver-in-online-event/

הרכיבה על אופניים ישראלית עשתה דרך ארוכה. אירוע גלגלי האהבה החל עם תשעה רוכבים בלבד. כעת היא מושכת למעלה מ -400 רוכבים, ומגייסת מיליוני דולרים בשנה לבית החולים אלין בירושלים. בתל אביב ובירושלים יש מאות שבילי אופניים. קרא גם כיצד ישראל השתנתה.

https://www.israel21c.org/cycling-is-having-a-moment-in-israel/

 

המדינה היהודית

 

מלגות לישראלים יוצאי אתיופיה. קרן משפחת מוריס ורוזלינד גודמן, הממוקמת במונטריאול בקנדה, השיקה תוכנית מלגות לתמיכה בסטודנטים ישראלים ממוצא אתיופי, בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב והאוניברסיטה העברית בירושלים.

https://www.jpost.com/israel-news/canadian-philanthropists-launch-scholarship-for-ethiopian-israelis-636491

חלף מחדש את התוכניות לשנה. ישראל מאשרת אשרות כניסה לסטודנטים זרים המתכננים ללמוד בתוכניות לשנת-פער, כולל בישיבות ובסמינרים. בשנה טיפוסית, למעלה מ- 12,000 תלמידי ישיבות וסמינרים מגיעים לישראל מחו'ל ללמוד באופן פרטני או להשתתף בתוכניות מאורגנות.

https://www.jns.org/with-go Government-approval-israels-gap-year-programs-set-to-reopen-but-with-significant-challenges-ahead/

יותר ברזילאים עושים עלייה. מאז מרץ עלו ארצה 140 יהודי ברזיל. כ -2,400 נוספים השתתפו לאחרונה ביריד העלייה המקוון שאורגן על ידי הסוכנות היהודית לישראל. ביוני פתחה הסוכנות היהודית תיקים עבור 632 יהודים באמריקה הלטינית - פי שניים ממספר יוני 2019.

https://www.israelhayom.com/2020/07/29/bem-vindo-a-israel-covid-drives-brazilian-jews-to-make-aliyah/

אנטיתזה לווילי. תודה לוזל וחברנו, ישראל סמואל גרין על הבלוג והראפ המעולים הזה בתגובה לווילי, "הסנדק של הזוהר", שיצא לטרף אנטישמי פרוע בטוויטר. https://blogs.timesofisrael.com/im-grateful-to-wiley-for-exposing-how-bad-this-is/

https://www.israellycool.com/2020/07/27/listen-rap-riposte-to-wiley/

מתרדמת לתורמת. אלי ביר, מנכ"ל העמותה הישראלית המאוחדת "הצלה" תרם פלזמה כדי לעזור לחולים בקוביד -19 להתאושש. אלי כמעט נפטר לאחר שנדבק בקוביד -19. הרופאים במרכז הרפואי הדסה אמרו כי דמו עשיר במיוחד בנוגדנים. אלי רץ גם לגייס כספים ב -16 באוגוסט (ראו סרטון).

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/284243

https://www.youtube.com/watch?v=4n4zzgd1ACk

ישראל. הקוראים אולי זוכרים את זה בשבוע שעבר שביקשתי הצעות להרחבת הקיצור למדינת היהודים. המנצח הוא:

חדשנות, הישרדות, צדקות, עתיקות, נצחיות ונאמנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.