יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

החדשות הטובות של ישראל 08 בנובמבר 20.

 

במהדורה ה -8 בנובמבר 2020 של החדשות הטובות של ישראל, נקודות השיא כוללות:

 

• ישראל מתחילה בניסויים בבני אדם בחיסון Covid-19 הישראלי.

• בדיקת נשימה ישראלית חדשה מגלה נשאיות קוביד 19 גם ללא תסמינים.

• דרך פורצת דרך ישראלית לייצור צילומי רנטגן.

• אפליקציה ישראלית מונעת מנהגים לשלוח הודעות טקסט בזמן נהיגה.

• טיסות לואו-קוסט פעמיים ביום בין תל אביב לדובאי.

• הטכנולוגיה הימית הישראלית מגן על מרבית האוניות בעולם.

• מוזיאון חדש להיסטוריה יהודית נבנה בירושלים.

 

ההישגים הרפואיים של ישראל

 

בדיקות ראשונות של חיסון Covid-19 הישראלי. ב -1 בנובמבר קיבלו שני ישראלים את המינונים הראשונים של המועמד לחיסון קורונה בישראל שפותחו על ידי המכון הישראלי למחקר ביולוגי. המתנדבים חוסנו במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ובמרכז הרפואי ירושלים עין כרם בהדסה.

https://www.timesofisrael.com/first-2-volunteers-injected-with-israeli-virus-vaccine-kicking-off-human-trials/

https://www.jpost.com/health-science/israel-launches-coronavirus-vaccine-human-trials-647631

https://www.youtube.com/watch?v=JJiEVoP-Hs8

הדור הבא של אנטיביוטיקה. אומניקס מדיקל בישראל מפתחת חומרים אנטיביוטיים חדשים לטיפול בזיהומים שנרכשו על ידי בית חולים הכוללים חיידקים עמידים. אומניקס סיימה בהצלחה בדיקות מעבדה וכעת גייסה מימון כדי לאפשר לה להתחיל בניסויים קליניים בבני אדם.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3868294,00.html

https://www.omnixmedical.com/

איך המוח לומד תנועה. מדענים במכון הטכניון בישראל גילו אילו נוירונים במוח מעורבים בלימוד תנועות מורכבות של הגוף. נוירונים אלה זוכרים הצלחה או כישלון ומתאימים את מצבם הראשוני למשפט הבא, כך שתנועת הגוף תוכל להסתגל.

https://www.technion.ac.il/en/2020/10/skilled-movement-the-brain/

מעקב אחר לחץ דם גבוה בקול. ווקאליס של ישראל שיתף פעולה עם Mayo Clinic כדי לאתר ולפקח על יתר לחץ דם ריאתי (PH) מניתוח קולו של אדם. בתחילה, הם יזהו סמנים ביולוגיים קוליים של PH המצביעים על עלייה בלחץ הדם בעורקי הריאות.

https://www.timesofisrael.com/israels-vocalis-mayo-clinic-to-develop-voice-based-medical-biomarkers/

מיקרו קטטר חדש שומר על המטופל. רופאים במרכז שיבא נוירו-התערבות ושבץ בישראל ביצעו הליך ייחודי באמצעות המיקרו-קטטר הניתן לניהול BENDIT. הם הצילו ישראלי בן 74 שעבר מפרצת מוח ענקית שדחסה את גזע המוח שלו והייתה בסיכון גבוה לדימום במוח.

https://www.israelhayom.com/2020/10/30/man-survives-brain-aneurysm-thanks-to-israeli-startups-device/

https://www.bendittech.com/

פרויקט משותף של תאי גזע ישראליים-איחוד האמירויות. פלוריסטם בישראל ומרכז תאי הגזע באבו דאבי (ADSCC) חשפו את הפרויקטים המשותפים הראשונים שלהם. האחד - טיפול פוטנציאלי ב- Covid-19 - הוא הפעם הראשונה שתאי ה- PLX של פלוריסטם יועברו באמצעות נבולייזר.

https://www.globenewswire.com/news-release/2020/10/01/2101896/0/en/Abu-Dhabi-Stem-Cells-Center-and-Pluristem-Unveil-Joint-Projects-at-Malta-Conferences-Foundation-Online-Event.html

טיפול בסוכרת בארה"ב. DreaMed הישראלית שותפה למספר מרפאות בריאות בארה"ב. בית החולים לילדים לוסיל פקארד סטנפורד; מרפאת בילינגס מונטנה; בית החולים לילדים Hassenfeld, NYU Langone ו- UF Health יספקו לחולי סוכרת את הפתרונות המותאמים אישית של DreaMed.

https://www.businesswire.com/news/home/20200930005419/en/DreaMed-Expands-Its-Remote-Diabetes-Solution-to-Four-Clinics-Across-The-U.S.

שתל סחוס בברך הוא פריצת דרך. חברת CartiHeal בישראל קיבלה ייעוד מכשירים פורצי דרך של ה- FDA האמריקני עבור שתל Agili-C שלה. Agili-C הושתל בלמעלה מ -500 מטופלי מחקר עם נגעי סחוס בברך, בקרסול ובגדול בבדיקות במרכזים מובילים באירופה ובישראל.

https://www.prnewswire.com/il/news-releases/cartiheal-receives-fda-breakthrough-device-designation-for-the-novel-agili-c-implant-301150023.html

אבחון מצבים רפואיים מורכבים. Navina בישראל היא פלטפורמת AI לרופאים ראשוניים להשגת מבט מושכל על נתוני המטופלים. הוא מרכיב מודל אינטואיטיבי של המטופל - רשת הגיונית המביאה להערכה מהירה יותר (פחות סיכון להעברת Covid-19), הפחתת אבחנות שהוחמצו וטיפול טוב יותר.

https://www.prnewswire.com/il/news-releases/navina-completes-seed-investment-round-of-7-million-to-solve-the-healthcare-crisis-using-artificial-intelligence-starting-with-primary-care-301150885.html

https://www.navina.ai/

30 דקות בדיקות Covid-19 עבור ישראל. ויסבי מדיקל, שנוסדה על ידי ישראל, אמריקאית העבירה לישראל מאות מבדיקות ה- PCR ל- Covid-19 במשך 30 דקות. שר המדע והטכנולוגיה של ישראל, ישראל מנסה לשכנע את ויסבי לייצר את הערכות באופן מקומי.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3853631,00.html

בדיקת נשימה מגלה נושאי Covid-19 ללא תסמינים. פלנימוס הישראלי פיתח בדיקת נשימה שיכולה לאתר אנשים נגועים בקוביד 19, גם אם הם לעולם אינם מראים תסמינים. 20,000 אנטנות ננו קולטות חומר מהפה. אלה נסרקים לאחר מכן בעזרת ספקטרומטר של טרהרץ כדי לזהות את חתימתו של קוביד 19.

https://www.youtube.com/watch?v=PjqQJC3DdzQ

שלח את הליצנים. רופאים ואחיות מצילים חייהם של חולי קוביד 19 רבים בבית החולים פוריה בצפון ישראל. אך הליצנים הטיפוליים "רופאי החלומות" הם אלה שמצילים את שפיותם. יש מטופלים שמדרדרים בגלל מצבם הרגשי, למרות שחיוניותם נראית בסדר. הם הרבה יותר טובים לאחר ביקור של רופא החלומות.

https://www.israel21c.org/why-israel-is-sending-in-the-clowns-to-the-covid-ward/

 

ישראל כוללת ועולמית

 

נערה יהודיה דתיה עוזרת לחסרי בית. הרקע הדתי של טובה ספרנאי עירר בה השראה להתחיל לעזור לנוער בסיכון. היא הקימה את ארגון הצדקה "אהבת חינם" רק בגיל 16. הוא תומך בצעירים יהודים, ערבים, נוצרים, דתיים וחילוניים החיים ברחובות ירושלים.

https://www.israel21c.org/meet-the-religious-teen-aiding-jerusalems-homeless/

קצין ירדני הועלה לישראל. קצין בכיר בצבא ירדן הועבר לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לקבלת טיפול רפואי דחוף לאחר שככל הנראה נדבק ב- COVID-19. מצבו הידרדר והציב "דאגה רצינית לחייו". אומרים שעכשיו הוא יציב אך עדיין לא יצא מכלל סכנה.

https://www.israelhayom.com/2020/11/05/senior-jordanian-officer-admitted-to-israeli-hospital-in-serious-condition/

ניקוי קו החוף. 18,000 ישראלים השתתפו בניקוי מסיבי של חופי ישראל. יחד אספו 62 טון אשפה לאורך חופי ישראל בים התיכון, בים האדום ובכנרת. ניסיון שיא העולם שלהם ממתין לאישור שיאי גינס.

https://www.israel21c.org/18000-people-pick-up-62-tons-of-trash-on-israeli-shores/

מכון חדשנות ישראלי בקפריסין. מכון פפוס החדשנות שהוקם על ידי ישראל הושק בקפריסין. הוא מעוצב על פי המרכז הבינתחומי של הרצליה ויציע תארים מתקדמים, כמו גם תוכניות חדשנות. גם נשיאי ישראל וגם קפריסין נשאו נאומים ואמרו שהם מצפים להגברת שיתוף הפעולה במזרח התיכון.

https://www.timesofisrael.com/in-cyprus-israeli-founded-college-opens-its-doors-hoping-for-regional-progress/

עוזר לרפובליקה הצ'כית להילחם בקוביד -19. ממשלת צ'כיה ביקשה עזרה במאבק בהתפרצות גדולה של נגיף העטרה בעיר ברנו. צוות של 8 מומחים רפואיים ישראלים מבתי החולים שיבא, הדסה, שערי צדק ובני ציון וכן פרמדיקים של מד"א בדרך לצ'כיה.

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/290422

מכונות הנשמה למיאנמר. שגריר ישראל במיאנמר, רונן גיל-אור, תרם שלוש מכשירי הנשמה למיאנמר בכדי לסייע בהתמודדות עם התגברות האירוע לאחרונה במקרי קוביד -19 במדינה.

https://unitedwithisrael.org/israel-sends-respirators-to-help-myanmar-fight-corona-spike/

 

מדע וטכנולוגיה

 

הצגת סטארט-אפים על זום. Yazamut 360 - מרכז היזמות של אוניברסיטת בן גוריון בישראל השיק את מאיץ Oazis. שישה סטארט-אפים יוצגו ב- Zoom: NeuroHelp; תְרוּפָה לָכוֹל; 3D ירוק; פלנימוס; מבחן; ומיראז 'דינמיקה

https://www.israelhayom.com/2020/09/15/ben-gurion-university-startups-debut-in-zoom-showcase/

תאורה חכמה כדי להשבית את קוביד 19. ג'וגאנו של ישראל שיפר את תאורת העיר החכמה שלה רק מהארת חללים לחיטוי אותם. J.Protect משתמש כעת באור משטח מעורבב עם אולטרה סגול (UV-A) בתוספת אור UV-C כדי להשמיד את Covid-19. כתוב "זה יכול להיות האור בקצה המנהרה".

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3867662,00.html

רובוט זוחל ומרחף במהירות. מדענים מאוניברסיטת בן גוריון בישראל בנו רובוטים חכמים מאוד. האחרונה נכתבה בהשראת ג'וקים ולטאות ויכולה לנוע סופר מהיר על שטח קשה ומים. יש בו יישומים חקלאיים, חיפוש והצלה וחפירה פוטנציאליים רבים.

https://in.bgu.ac.il/en/pages/news/cockroaches_lizards.aspx

https://www.youtube.com/watch?v=qXgPQ7_yld0

מכונת רנטגן פורץ דרך. מדענים במכון הטכניון בישראל פיתחו שיטה חדשה וזולה לייצור קרינה. הם שלחו קרני אלקטרונים דרך חומרים דו-ממדיים (עובי אטום יחיד) כדי ליצור צילומי רנטגן בצורה מבוקרת. יש לה השלכות עצומות על ניתוח כימי, הדמיה רפואית וסינון אבטחה.

https://www.technion.ac.il/en/2020/10/new-sources-of-radiation/

https://www.nature.com/articles/s41566-020-0689-7

יסודות המחשוב הקוונטי. אתה יכול להיות בשני מקומות בו זמנית? כן, אם למדת בבית הספר לקיץ המחשוב הקוונטי של ישראל בטכניון. 220 סטודנטים למדו את הקורס בן 6 הימים. היא הציגה בפניהם את היסודות של תורת המחשוב הקוונטי ותכנות מעשי במחשב הקוונטי של IBM.

https://www.technion.ac.il/en/2020/10/opening-the-quantum-revolution/

מניעת התקפות מוטסות ברשת. הסטארטאפ הישראלי AirEye מגן על רשתות חברות מפני איומים דרך המרחב האווירי סביב תשתית הארגון. החיישנים של AirEye מזהים איומים מוטסים ממכשירים לא מוגנים בקרבת מקום או מבתי קפה סייבר מקומיים, שמהם ניתן לשגר התקפות אלחוטיות ברשת.

https://www.israelhayom.com/2020/10/20/serial-entrepreneurs-launch-startup-to-protect-corporate-network-airspace/

https://www.aireye.tech/

איתור רעלים במזון. אינספקטו של ישראל פיתח מכשיר ננוטכנולוגיה לאיתור מזון מזוהם. היא שותפה עם ענקית ייצור המזון שטראוס, אך היא שימושית גם לחקלאים, סופרמרקטים ורגולטורים. המייסד המשותף יאיר מונטה הסביר עוד בחדשות I24.

https://unitedwithisrael.org/watch-innovative-israeli-technology-prevents-food-contamination/

https://www.youtube.com/watch?v=bgOYH8fwzgk

קולבי בגדים ידידותיים לסביבה. ה- UBQ של ישראל הוא להשתמש בתרמו-פלסטיק הביו-מבוסס שלה מאשפה ממוחזרת כדי לשפר את הקיימות בתעשיית האופנה. UBQ משתפת פעולה עם קבוצת Mainetti האמריקאית, המייצרת מתלי בגדים לרשתות השיווק ברחבי העולם. מיליארדי קולבים מיוצרים בכל שנה ברחבי העולם.

https://www.timesofisrael.com/eco-friendly-hangers-made-by-israeli-trash-redeemer-ubq-to-hit-fashion-industry/

פלסטיק מתכלה . חברת העברת הטכנולוגיה של אוניברסיטת בן גוריון בישראל הודיעה על שיתוף פעולה מחקרי עם ECOIBÉRIA, חברת מחזור פסולת פלסטיק פורטוגזית. המחקר יתמקד בפירוק ביולוגי של חיידקים של פוליאתילן טרפטלט (PET) לצורך מיחזור פלסטיק.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3868623,00.html

מניעת הודעות טקסט בזמן נהיגה. למעלה משלושת אלפים וחמש מאות אנשים מתים מדי שנה בגלל הודעות טקסט במהלך נהיגה. SaverOne של ישראל מציל נהג מהפיתוי לטקסט. חיישני האפליקציה פלוס מותקנים במערכת הרכב, מה שמאפשר ליישום רק אפליקציות GPS ושיחות טלפון.

https://israelbetweenthelines.com/2020/11/05/a-life-saving-app-for-distracted-drivers/

http://saver.one/en/home/

https://www.youtube.com/watch?v=JT6mhkdVQ78

 

כלכלה ועסקים

 

עוד 60 מיליון שקל לצורך הסבה מקצועית. ממשלת ישראל יוצאת בתוכנית גירוי להגברת התעסוקה בענפי ההיי-טק והתעשייה. התקציב הראשוני של התוכנית עומד על 60 מיליון שקל במטרה להכשיר 3,000 מחפשי עבודה מקומיים. מענקים עד 45,000 שקל יהיו זמינים לעובדים הזכאים.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3853311,00.html

הסחר עם הודו מתקרב. השימוש המוגבר בזום במהלך מגפת Covid-19 מסייע לישראלים לנהל עסקים עם הודו. לא רק שנחסכים בעלויות נסיעה, אלא שחברות הודיות אימצו פלטפורמות דיגיטליות וכעת די קל לקבוע פגישות היכרות. הודו מהווה 3.5% מכלל הסחר הישראלי.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3867230,00.html

עסקאות עסקיות נוספות באיחוד האמירויות הערביות. קבוצה של 13 מנכ"לים של חברות ישראליות סיימו טיול בן ארבעה ימים לאיחוד האמירויות הערביות שארגנו Jerusalem Venture Partners. החברות הישראליות המיוצגות כללו את אגרינט (חיפוי מזיקים), InnovoPro ומורפיסק,

https://www.agrint.net/

https://www.timesofisrael.com/israeli-ceos-travel-to-uae-to-forge-friendships-with-eye-on-business-deals/

טיסות זולות לדובאי. חברת התעופה flydubai התקציבית הוסיפה את תל אביב למסלולה. בהצהרה נמסר כי היא תפעיל 14 טיסות בשבוע, ותציע שירות פעמיים ביום בין נמל התעופה הבינלאומי של דובאי לנמל התעופה בן גוריון. הטיסות יחלו ב -26 בנובמבר.

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/290543

מרכז ביטוח ישראלי-יפני. ביטוח IDI של ישראל שותף לביטוח Mitsui Sumitomo היפני להקמת מרכז חדשנות בישראל. "ה- HUB", אשר בקרוב ישתנה שמו "GDH TLV" יתמקד במציאת וטיפוח סטארט-אפים המסייעים למגזר הביטוח הישיר והדיגיטלי.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3868312,00.html

סט הסטארטאפים העשירי של סיטי. ענקית הפיננסים סיטי החלה את המחזור העשירי של Citi Accelerator TLV, התוכנית שלה לסטארט-אפים ישראליים בתחום הפינטק, הסייבר והנתונים. מאז ההשקה בשנת 2013 היו יותר מ -100 משתתפים במאיץ שלה. חברות הסטארט-אפ האלה גייסו מאז יותר מ -1.3 מיליארד דולר.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3868222,00.html

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3853130,00.html

אמזון מגייסת בישראל. ענקית הקמעונאות אמזון מגייסת 150 עובדים נוספים למרכזי המחקר ומשרדיה בתל אביב, חיפה והרצליה. זה יעלה את מצבת העובדים שלה בישראל ל -1,300. מנכ"ל אמזון אמר כי "יאפשר לנו לנצל את מאגר הכישרונות הטכנולוגיים המדהימים כאן בישראל".

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3851049,00.html

אינטל רוכשת את Cnvrg. ענקית השבבים האמריקאית אינטל רכשה את הסטארטאפ הירושלמי Cnvrg.io במחיר של 60 מיליון דולר. Cnvrg, מפתחת שירות לניהול, זירוז וקנה מידה של תהליכי עבודה במדעי הנתונים, המאפשרת ללקוחות לפתח, לבדוק, לפרוס ולשכלל במהירות מודלים של למידת מכונה.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3868574,00.html

ישראל עוזרת לצבא ארה"ב לדבר. רשת הלווינים של גילת בישראל, באמצעות חברת הבת Wavestream, קיבלה הזמנות של מיליוני דולרים ממשרד ההגנה האמריקני (DoD). Wavestream 50W Ka-band הצבאי של Up Up Converter (BUC) יניע את תוכנית התקשורת הצבאית של DoD.

http://www.globenewswire.com/fr/news-release/2020/10/28/2115905/0/en/US-Department-of-Defense-Awards-Gilat-Multi-Million-Dollar-Orders-for-Military-Communications-Program.html

מדפסות תלת מימד לאיטליה. MASSIVit 3D של ישראל זכתה בחוזה לספק לקבוצת Biesse האיטלקית 20 עד 40 מדפסות תלת מימד בשנה. אומרים כי העסקה שווה 60 - 80 מיליון דולר לאורך 5 שנים. MASSIVit יעבוד גם על שילוב הטכנולוגיה שלה עם מערכת הבקרה המספרית של המחשב של ביסה.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3867637,00.html

https://massivit3d.com/

https://www.youtube.com/watch?v=8KB6adT3VR0

הפיכת אוהדי ספורט ללקוחות. פיקו החיפאי (לא פיקו הירושלמי) פיתחה טכנולוגיה כדי להפוך אוהדי ספורט ובידור מעורבים, אנונימיים, ללקוחות סחירים. היא עובדת עם 60 קבוצות ספורט עולמיות כמו LA Clippers ובורוסיה דורטמונד. זה עתה הצטרף לבית היציקה של SAP.io במינכן.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3867813,00.html

https://www.picogp.com/

שמירה על הספנות הימית. חברת Windward של ישראל שותפה לארבע חברות ימיות גדולות בתוספת שבעה מועדונים חברים, ביניהם The American Club, Britannia P&I ו- Steamship. פלטפורמת ה- AI המנבאת של Windward תעניק כיסוי אחריות לכמעט 65% מהסחר הימי בעולם.

https://www.calcalistech.com/ctech/articles/0,7340,L-3867792,00.html

תיקון: העלון בשבוע שעבר דיווח כי ישנם 41 Unicorns שהוקמו על ידי ישראל (חברות בשווי של יותר ממיליארד דולר. היה צריך להיות  "14 מבוססים בישראל", שזה 1.58 לנפש (100000)

השקעה בחברות סטארט-אפ ישראליות: ION Acquisition גייסה 225 מיליון דולר; Else Nutrition גייסה 25.7 מיליון דולר; BioProtect גייסה 25 מיליון דולר; אומניקס מדיקל גייסה 8.5 מיליון דולר; נאווינה גייסה 7 מיליון דולר; נוראמי גייסה 6 מיליון דולר; CAPS Medical גייסה 3.5 מיליון דולר;

 

תרבות, בילוי וספורט

 

מוזיאון ירושלים חדש. מוזיאון בית הקהילות בירושלים בבנייה ייקח את המבקרים לסיור בהיסטוריה היהודית, תוך שימוש במולטימדיה ובמציאות מדומה, בתוספת חפצי פולחן וכתבי יד יהודיים. שיפוץ בית יתומים פרוטסטנטי נטוש בסך 50 מיליון דולר הוא השיפוץ הגדול ביותר בירושלים מסוגו.

https://www.timesofisrael.com/museum-about-jews-planned-for-jerusalems-schneller-orphanage-turned-army-base/

עדכון מתנשא. מאמר זה מחמיא למאמר בשבוע שעבר על עדכון מגדל דוד בירושלים בסך 40 מיליון דולר. שרון כלל מספר תמונות של עבודות השיפוץ.

https://baltimorejewishlife.com/news/news-detail.php?SECTION_ID=37&ARTICLE_ID=137230

תיקי מגפה. כשהמעצב הישראלי קוי לוי ראה אנשים הולכים ברחוב נושאים את מסיכות הפנים שלהם כאילו מדובר בתיקים, הוא החליט לעצב תיק יד שנראה כמו מסכת פנים. הוא גם עיצב אחד בצורת מנעול, כמחזה על המילה "נעילה".

https://nocamels.com/2020/11/israeli-designer-kobi-levi-bags-pandemic/

חוף IAC לחוף גאלה. "העז לחלום", הוא תואר הגאלה העולמית הראשונה של המועצה האמריקאית הישראלית ב- 15 בנובמבר. הכוכבים הישראלים כוללים את להקת שלוה "המיוחדת" המדהימה, זמרת האירוויזיון עדן אלן, המנטליסט ליאור סוכארד ורבים נוספים.

https://app.mobilecause.com/e/GlNouw?vid=dnzzv

 

המדינה היהודית

 

ישראל נותנת חסות למעבדות לימוד. ממשלת ישראל נותנת חסות למיזם מעבדות לימוד בסך 2.5 מיליון דולר. מטרתה לגייס יהודי ברית המועצות לשעבר לחיזוק חיי הקהילה היהודית בברית המועצות. ידוענים כמו סרגיי ברין (גוגל) יאן קום (וואטסאפ) ומקס לבצ'ין (פייפאל) יכולים ליצור גשרים בין ברית המועצות לישראל.

https://www.jpost.com/diaspora/israeli-govt-looking-to-harness-tech-impact-of-russian-speaking-jews-647553

ערכי משפחה. אפי בן ה -26 מירושלים אמר כי התנדב לבדוק את החיסון החדש של קוביד 19, מכיוון שלא ראה את סבו בן 89 כמעט שנה. "אני עושה את הניסוי הזה בחיסון COVID לכל סבא וסבתא יהודיים שמנותקים ממשפחתם, ולכל משפחה יהודית המחולקת למגיפה"

https://www.timesofisrael.com/separation-between-grandparents-grandchildren-spured-israeli-vaccine- volunteer/

שגרירים דיגיטליים פורצי דרך. 32 השגרירים הדיגיטליים של ISRAEL21c מ -23 אוניברסיטאות משיקים את "ישראל פורצת דרך" - קמפיין מדיה חברתית המתמקד באנשים המגוונים בישראל ובחזונם, הישגיהם ועקשנותם. אני מקווה שהם נרשמים לניוזלטר זה.

https://www.israel21c.org/social-media-campaign-celebrates-amazing-israeli-achievers/

ירושלים מצדיעה לוותיקים. קק"ל חוגגת את יום הוותיקים ב -11 בנובמבר בסיור וירטואלי בגבעת התחמושת בירושלים, האתר ההיסטורי של הקרב לאיחוד ירושלים בשנת 1967. חומת הכבוד במקום נושאת את שמותיהם של יותר מ -500 ותיקים יהודים אשר שירתו את מדינותיהם.

https://www.jnf.org/events-landing-pages/jewish-national-fund's-veterans-day-celebration-a-salute-to-jewish-veterans-live-from-jerusalem

יום של הצלת חיים. מתנדבי הצלה המאוחדת מגיבים ל -1,800 שיחות בממוצע כל 24 שעות. ב- 1 בנובמבר, הארגונים הלא ממשלתיים פתחו בקמפיין 24 על ידי 24 לגיוס הצלת חיים של חודשיים עד ה 24 בנובמבר. כל $ 1800 דולר יממן 24 שעות של הצלת חיים.

https://www.youtube.com/watch?v=l7iUgpOWY6U

https://israelrescue.org/24by24

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.