יום ראשון, 30 ביוני 2024

החדשות הטובות של ישראל 30 ביוני 24

 

במהדורת החדשות הטובות של ישראל מה-30 ביוני 2024, הבולטים כוללים:

 

חדשות חיוביות במהלך מלחמה

 

הדגל הגדול ביותר של ישראל. 50 מטרים מעל מושב נתיב העשרה מתנופף הדגל הגדול ביותר של ישראל, בגודל 17 מטר רוחב ו-12 מטר גובה. הדגל נראה מרצועת עזה ומסמל את העמידה מול הטרוריסטים של חמאס שניסו להשתלט על המושב ב-7 באוקטובר.

https://www.ynetnews.com/magazine/article/hyuhfkwl0

 

מתנדבים שנתמכים על ידי CAM זכו להוקרה. חברי התנועה למאבק באנטישמיות (CAM) קיבלו בירושלים את מדליות המתנדבים הנשיאותיות על עזרתם לנפגעי ה-7 באוקטובר. בין הזוכים נמנים יהלומה זכות (מרכז החוסן באופקים), רחל מלכאי (מהעדה האתיופית) ווהיד אלחוזייל (מהעדה הבדואית).

https://www.jns.org/herzog-honors-cam-supported-volunteers-for-post-oct-7-response

 

מתנדבים לומדים חוסן. כ-100 סטודנטים אמריקאים סיימו לאחרונה את שבוע "Alternative Break" של הקרן הקיימת לישראל (JNF-USA) וסייעו למשפחות בדרום ישראל שנפגעו מההתקפות ב-7 באוקטובר. הם שיפצו בתים, עבדו בחוות, הכינו חבילות מזון לחיילי צה"ל והתרשמו מרוחם הבלתי נכנעת של הישראלים.

https://www.jns.org/wire/college-students-volunteer-in-israel-on-alternative-break

 

בישול לחיילים. יהודית וקבוצת מתנדבים מכינים ארוחות שבת לחיילי צה"ל. הזמנה מקוונת שהתבלבלה הובילה לתרומה שאפשרה לממן את כל הארוחות. יהודית בלוגה את הסיפור וקיבלה תרומות נוספות. החיילים אוהבים כשהיא מביאה את הארוחות לבסיסים שלהם! הם רעבים לאוכל ביתי.

https://blogs.timesofisrael.com/a-jewish-mothers-way-to-the-soldiers-stomachs

 

איך קומיקאי מתמודד עם ה-7 באוקטובר? הקומיקאי הישראלי מודי טס ב-7 באוקטובר לפריז להופיע מול קהל אירופי. בראיון מקושר לערוץ הטלוויזיה הישראלי I24 הוא מספר איך הומור יהודי יכול להביא הקלה בזמן משברים.

https://www.youtube.com/watch?v=b5wMmT0yygo

 

צה"ל מציל חמור שעונה מעזה. צה"ל מצא בעזה חמור שעונה ונקשר, ושחרר אותו. צה"ל הציל בעבר חיות רבות, כלבים, חתולים, ציפורים אקזוטיות ועוד. הם אפילו טיפלו באריה מוזנח מגן חיות בעזה.

https://unitedwithisrael.org/watch-idf-rescues-tortured-tied-up-donkey

 

 

הישגים רפואיים של ישראל

 

מחקר עם לב. עם הגיל. תאים מפסיקים להתחלק. המערכת החיסונית שלנו מסירה אותם, אך עם הזמן הם מתרבים. המדע אומר שכל התאים הללו צריכים להיות מוסרים כדי למנוע הזדקנות, אך חוקרי מכון ויצמן גילו שהתאים הללו, הנוצרים לאחר פציעות לב, חיוניים להגנה על הלב.

https://www.israel21c.org/cellular-aging-mechanism-may-actually-heal-hearts

https://www.nature.com/articles/s44161-024-00493-1

 

טיפול בקנדידה עם אור כחול. Zero Candida פיתחה מכשיר לטיפול בקנדידה – זיהום המשפיע על מאות מיליוני נשים בכל שנה. המכשיר משתמש באור כחול בעל אנרגיה גבוהה כדי להשמיד את הפטרייה במהירות וללא תופעות לוואי. המכשיר קיבל פטנט בדרום אפריקה!

https://nocamels.com/2024/06/israeli-femtech-startup-patents-candida-treatment-in-south-africa

https://zero-candida.com

 

ניסויים קליניים לאימונותרפיה לסרטן. Biond Biologics החלה בניסויים רב-מרכזיים ל-BND-35 לאחר שביצעה כבר ניסויים ל-BND-22 – שני טיפולים אימונותרפיים לגידולים מוצקים.

https://nocamels.com/2024/06/novel-cancer-immunotherapy-drug-given-to-first-patient-in-trial

https://www.biondbio.com/clinical-trials

https://www.clinicaltrials.gov/study/NCT06274437?term=BND-35&rank=1

https://www.clinicaltrials.gov/study/NCT04717375?term=BND-22&rank=1

 

סרטן הלבלב. חוקרי מכון ויצמן שיפרו את הדימות בתהודה מגנטית (MRI) כדי לחשוף גידולי לבלב שלא היו ניתנים לזיהוי קודם. הם מזריקים גלוקוז מועשר בדאוטריום לדם, הגידולים צורכים את הגלוקוז ומפרישים לקטט, שניתן לראות ב-MRI.

https://www.israelnationalnews.com/news/392102

 

טכנולוגיה רפואית ותגובה מהירה הצילו את חיי אם. לאחר לידת ילדה השני, הסימנים החיוניים של נופר ירדו בצורה דרסטית. המיילדת שלה קראה לצוות חירום שמצא קרישי דם רבים ופגם בלב. קרדיולוג הציל את חיי נופר באמצעות טכנולוגיית אולטרסאונד מתקדמת וניתוח זעיר פולשני.

https://unitedwithisrael.org/israeli-midwifes-quick-thinking-saves-mothers-life

 

הרופא הצעיר ביותר? דורון (31) היה בן 25 בלבד כשקיבל תואר דוקטור במתמטיקה מהטכניון ב-2018. היום הוא סטודנט לרפואה בשנה רביעית בטכניון ומתכוון לשלב את המומחיות שלו במתמטיקה עם רפואה כדי לעזור לאנשים עם מחלות נפשיות. כילד, "ניתח" דורון את צעצועיו הרכים.

https://ats.org/our-impact/doron-elad-the-young-technion-scholar-on-a-mission-for-answers

 

החלפת כליות מצילה חיים. אישה ישראלית בשם רונית ומקבל כליה בצ'כיה עברו השתלת כליה באמצעות המרכז הלאומי להשתלות בישראל. חברו של רונית, יאיר, תרם את כלייתו למקבל בצ'כיה, ואשתו של המקבל תרמה את כלייתה לרונית.

https://www.jpost.com/international/article-804396

https://www.gov.il/en/departments/units/transplant_center/govil-landing-page

 

 

ישראל היא כוללת וגלובלית

 

תרומות מסייעות לכיבוי שריפות. 30 צוותי כיבוי אש ישראליים נלחמים בשריפות בצפון ישראל שנגרמו מטילים של חיזבאללה, ומשתמשים במשאיות שנתרמו על ידי הקרן הקיימת לישראל (JNF-USA). עשרה צוותים נוספים משתמשים במשאיות של קק"ל. מאז 2006, גייס ה-JNF-USA כמעט 16 מיליון דולר עבור מכבי האש של ישראל וסיפק מעל 200 כבאיות.

https://www.jns.org/wire/jewish-national-fund-usa-fire-trucks-on-the-frontlines-in-israels-north

 

הסכם ויזה חופשית עם קוסובו. אזרחי קוסובו וישראל יוכלו לבקר זה את זה ללא צורך בויזה, בזכות הסכם בין שתי הממשלות. הוויזה החופשית תיכנס לתוקף בספטמבר. קוסובו היא המדינה הראשונה עם רוב מוסלמי שפתחה שגרירות בירושלים.

https://www.israelnationalnews.com/news/391757

 

תמיכה בנפגעי אסונות. למרות המלחמה, צוותי סיוע הומניטריים ישראליים ממשיכים לסייע לנפגעי אסונות בחו"ל. מתנדבי IsraAID פועלים בפפואה ניו-גינאה לאחר מפולת קטלנית, ו-SmartAID שלחה צוות לברזיל, שם שיטפונות פגעו ב-2.3 מיליון ברזילאים.

https://www.israel21c.org/israaid-sends-team-to-papua-smartaid-sends-help-to-brazil

 

5 מיליון חיים. ארגון Innovation: Africa חוגג הישג משמעותי. הארגון סייע לספק מים לכפר נימפנזה בזמביה, ובכך הביא את מספר האנשים שחייהם השתנו מאז הקמת הארגון ב-2008 בזכות גישה למים נקיים, אור וחשמל, ליותר מחמישה מיליון.

https://www.jns.org/wire/innovation-africa-marks-milestone-of-impacting-5m-lives

 

שברי הספינה העתיקה ביותר. לחופי צפון ישראל התגלה השבר העתיק ביותר שנמצא אי פעם במעמקי הים. המטען של הספינה, בן 3,300 שנה, כלל מאות כלי חרס שלמים ששימשו להובלת שמן, יין ומוצרים חקלאיים אחרים. הממצאים יוצגו לציבור בירושלים.

https://www.jns.org/shipwreck-found-off-israeli-coast-the-earliest-ever-discovered

 

חושבים יצירתיים. מחקר ה-OECD על חשיבה יצירתית בקרב תלמידים, שנערך ב-2022, פורסם לאחרונה. תלמידי ישראל דורגו במקום ה-11 מתוך 63 מדינות. התלמידים בבתי הספר העבריים השיגו תוצאות גבוהות יותר. מערכת החינוך של הרשות הפלסטינית דורגה במקום ה-59.

https://www.timesofisrael.com/oecd-study-shows-israeli-teens-excel-at-creative-thinking

 

שיעור הילודה הגבוה ביותר ב-OECD. דוח חדש של הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי מראה כי לישראל שיעור הילודה הגבוה ביותר מבין 38 המדינות המובילות בתעשייה. ישראל עם 2.9 ילדים לאישה, ואחריה מקסיקו וצרפת עם 1.8. דרום קוריאה עם 0.7 בלבד. שיעורי הילודה ב-OECD ירדו ב-50 השנים האחרונות ב-50%.

https://www.timesofisrael.com/israels-birth-rate-remains-highest-in-oecd-by-far-at-2-9-children-per-woman

https://www.jns.org/israel-tops-birth-rate-in-oecd

 

המדינה השנייה הטובה ביותר לפנסיה. אם ישראל לא הבחירה הראשונה שלכם, אז היא המדינה הטובה ביותר לפנסיה! כך אומר מדד "Aging Gracefully Index" של ConfidenceClub הבריטי, שנערך לאחר ה-7 באוקטובר. הקטגוריות כללו שירותי בריאות, תוחלת חיים, ביטחון וסיפוק חיים.

https://www.algemeiner.com/2024/06/17/israel-second-best-place-world-retire-new-study-finds

 

 

מדע וטכנולוגיה

 

פיצוח הקוד – ביצה טובה יותר ללא תרנגולת. מאמר מבריק על Eggmented Reality מתאר מדוע החלופה הטבעונית שלהם לביצה טובה יותר מזו של המתחרים. מצוין כי אישור ה-FDA ושיתופי הפעולה עם חברות מזון מהווים מעין "מצב ביצה ותרנגולת"! זה הצחיק אותי!

https://nocamels.com/2024/06/cracking-the-code-for-creating-a-better-egg-without-the-chicken

 

פרוביוטיקה מבפנים. Wonder Veggies מצאה דרך להפוך פירות וירקות לבריאים יותר. החברה פיתחה תרסיס שמעשר מוצרים טריים בפרוביוטיקה. התהליך מגן על הפרוביוטיקה מחומצות הקיבה עד לשחרורם במיקרוביום של המעי, ליצירת "חיידקים טובים".

https://nocamels.com/2024/06/probiotic-infused-fruit-and-vegetables-will-give-your-gut-a-boost

https://www.foodbev.com/news/start-up-of-the-month-wonder-veggies

https://wonderveggies.co

 

סורבטים עם פחות סוכר. Better Juice יצרה סורבטים עם 50-70% פחות סוכר מהסורבטים הרגילים. הערך הקלורי שלהם מופחת ב-40% ויש להם מדד גליקמי נמוך יותר. מוצרים נוספים כמו גלידה, ריבות ורולדות פרי נמצאים בתכנון.

https://nocamels.com/2024/06/low-sugar-juice-startup-adapts-technology-for-fruit-sorbets

 

מטוס מטען חשמלי ללא טייס. AIR הציגה את מטוס המטען החשמלי החדש שלה, AIR ONE Cargo eVTOL. הוא יכול לשאת מטען של עד 250 ק"ג במהירויות הדומות לגרסת הנוסעים המאוישת שלו.

https://nocamels.com/2024/06/aircraft-maker-air-unveils-new-evtofor-cargo-market

 

ערכת כלים חדשה לשיפור נגישות אתרים. User1st הציגה את ערכת הכלים שלה, U1, כדי לסייע לחברות לשפר את הנגישות של אתרים ואפליקציות עבור אנשים עם מוגבלויות. הערכה חוסכת מעל 80% מהזמן והמשאבים באמצעות סריקות, תיקונים והצעות לתיקון בעיות מורכבות באופן אוטומטי.

https://nocamels.com/2024/06/new-toolkit-helps-make-websites-accessible-for-disabled-people

 

תנו לסרטונים שלכם לדבר. Artlist מציעה מוזיקה, קליפים ואפקטים קוליים איכותיים וללא תמלוגים לאנשי מקצוע דיגיטליים. החברה הציגה מחולל קול מבוסס בינה מלאכותית ליוצרי וידאו, שמייתר את הצורך בקולות חיצוניים ומשפר את יצירת התוכן והסיפור.

https://nocamels.com/2024/06/israeli-royalty-free-media-startup-launches-ai-voiceover-generator

 

זכוכית דביקה שמתקנת את עצמה. חוקרים מאוניברסיטת תל אביב יצרו זכוכית חדשה מפפטידים. הזכוכית ניתנת למיחזור, מתקנת את עצמה, שקופה מבחינה אופטית ויכולה לשמש גם כדבק. כאשר היא נסדקת, היא מתקנת את עצמה במגע עם לחות. ניתן להשתמש בה לעדשות משקפיים ועוד.

https://www.jpost.com/science/article-807777

https://www.youtube.com/watch?v=g5SaghcgK4s

https://www.nature.com/articles/d41586-024-01750-w

https://www.nature.com/articles/s41586-024-07408-x

 

סחרירים קוונטיים בהתנגשות פוטונים. מאמר זה מציג את המדע הבסיסי הנחקר על ידי ישראלים במכון ויצמן. הם גילו סוג חדש של סחריר שנוצר בהתנגשות פוטונים. זה יכול לפתוח דרכים ושיטות חדשות במחשבים קוונטיים.

https://tps.co.il/articles/254097

 

 

כלכלה ועסקים

 

מועדוני אנג'ל נבחרים. רשות החדשנות הישראלית (IIA) בחרה שמונה הצעות (מתוך 40 בקשות) לארגונים שינהלו תוכניות שבהן חברים ישקיעו בסטארטאפים בשלבים מוקדמים עם צורך בהון. כל מועדון יקבל 900,000 שקל לשנה למשך שלוש שנים. במקור תוכננו רק שלושה מועדונים.

https://nocamels.com/2024/06/iia-unveils-new-angel-clubs-to-support-early-stage-startups

 

תל אביב זולה יותר. תל אביב ירדה מהמקום השמיני לעיר היקרה ביותר לעובדים זרים למקום ה-16 בדירוג יוקר המחיה השנתי של מרסר. ירידה בעלויות השכירות היא הסיבה העיקרית לכך שדובאי (מקום 15) ולונדון (מקום 8) עברו את תל אביב. הרשימה של 226 הערים היקרות ביותר מובלות על ידי הונג קונג, סינגפור וציריך.

https://www.timesofisrael.com/tel-aviv-bumped-down-to-16th-most-expensive-city-for-overseas-workers-survey

 

סטארטאפים באגריפוד-טק פורחים. למרות המלחמה, מגזר האגריפוד-טק של ישראל פורח עם 400 חברות וכמעט 100 מיליון דולר בהשקעות פרטיות ברבעון הראשון של 2024. חברות רבות עברו מצפון ישראל למרכז המדינה והביטחון התזונתי הפך לפוקוס חשוב.

https://tps.co.il/articles/amid-war-israeli-agrifood-tech-startups-innovate-for-global-food-security

 

הגנה על יבולים בנברסקה. Greeneye Technology פתחה עסק מסחרי בנברסקה – הראשון שלה בארה"ב. הריסוס המדויק של Greeneye מפחית את השימוש בכימיקלים בחקלאות בממוצע של 88%. השותף המקומי Boeck Seeds אומר שההתמודדות עם עשבים היא האתגר הגדול ביותר לחקלאים בנברסקה.

https://www.israel21c.org/israeli-ag-tech-startup-debuts-in-us-with-nebraska-partner

 

מוכנים לקפיצות גבוהות יותר. גלעד לנדו, מנכ"ל Smart Resilin, מסביר את התהליך הייחודי לייצור חודשי של 500 גרם מהחומר האלסטי המהפכני שלו. הוא מקווה שבעקבות השותפות עם Acies Bio מסלובניה יוכפל הייצור לטון רזילין לחודש עד סוף 2026. זה עלול לקחת זמן!

https://nocamels.com/2024/06/how-insect-dna-could-change-the-face-of-cosmetic-and-car-industries

https://www.smartresilin.com/post/press-release-smart-resilin-and-acies-bio-announce-joint-venture

https://www.youtube.com/watch?v=0DMmYIVXsa8

 

סטארטאפים מתקדמים. שני סטארטאפים ישראלים זכו בפרס אספר 2024 - פרס הסטארטאפ העולה של האוניברסיטה העברית ופרס כספי של 100,000 שקל. GynTools’ GYNI היא מערכת בינה מלאכותית לאבחון זיהומים בנשים. Hydro X ממירה מימן לנוזל מים לא רעיל שניתן לאחסן ולהוביל בעלות נמוכה.

https://en.huji.ac.il/news/last-minute-decision-awards-two-start-ups-rising-start-title-2024-hebrew

https://www.gyntools.com

https://www.youtube.com/watch?v=e2eKZFWoz_o

https://hydrox.earth

https://www.youtube.com/watch?v=2_FcJ4Vl0Iw

 

ספסל העבודה הישראלי הוא "בחירת המומחים". הנגר המקצועי של המגזין Family Handyman, שבדק את ספסל העבודה של Keter, היה מרוצה מאוד. ואחרים גם!

https://www.familyhandyman.com/article/keter-folding-work-table-review

https://www.amazon.com/Keter-Folding-Workbench-Sawhorse-Capacity/dp/B001CWX26Y

https://il.keter.com

https://www.youtube.com/watch?v=x7_3aE07Hd8

 

ממציא ה-ChatGPT מתכנן מיקום בישראל. איליה סוצקבר, מייסד שותף של OpenAI ויוצר ה-ChatGPT, מתכנן להקים מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב עבור הסטארטאפ החדש שלו Safe Superintelligence Inc. הוא מאמין שלישראל יש את הכישרון הדרוש לשלוט בבינה מלאכותית בצורה אחראית ולשנות את העולם.

https://www.timesofisrael.com/openai-co-founder-creates-a-new-ai-startup-with-a-research-lab-in-tel-aviv

 

אקזיטים, רכישות ומיזוגים עד 30 ביוני 2024: JFrog רכשה את Qwak עבור 230 מיליון דולר.

 

השקעות בסטארטאפים עד 30 ביוני 2024: Fetcherr גייסה 90 מיליון דולר; Sensi.ai גייסה 31 מיליון דולר; Illumex גייסה 13 מיליון דולר.

 

 

תרבות, בידור וספורט

 

צבע טרי 2024. אירוע האמנות הגדול ביותר בישראל, צבע טרי, מתקיים השנה בין ה-3 ל-8 ביולי בתל אביב וכולל 40 תערוכות שמוצגות באולמות ספורט ובמגרשי טניס בחוץ, ומציגות את יצירותיהם של עשרות אמנים משתתפים.

https://www.timesofisrael.com/this-years-fresh-paint-art-fair-takes-the-temperature-of-israeli-society

 

ההתמודדות של סיינפלד עם מפריעים. צופים בהופעות הסטנד-אפ של ג'רי סיינפלד כנראה מחכים לראות איך הוא מתמודד עם מפגינים אנטי-ישראלים. הערות כמו "זו הופעת קומדיה, אידיוט! תסתלק!" ו"תגיד למנהל הארגון שלך, 'רק נתנו ליהודי עוד כסף!'" גרמו לצחוק ולמחיאות כפיים.

https://israfan.com/p/jerry-seinfeld-mocks-anti-semitic-protester

 

האתרים של יעקב ריצ'מן. יעקב ריצ'מן עדכן מספר אתרים שלו שיבטיחו לשפר את מצב הרוח שלכם בזמנים קשים אלה. בין האתרים שירים עבריים ופרסומות, סרטונים מצחיקים באנגלית, קריקטורות יהודיות, הומור שנון ויום השנה ה-48 לחילוץ באנטבה. בנוסף, תפילות לחטופים.

https://jr.co.il/hebrew.htm

https://jr.co.il/yp/#funny

https://jr.co.il/humor/jewish-cartoons.htm

https://jr.co.il/humor/clever-humor.htm

https://jr.co.il/mivtsa-yonatan.htm

https://jr.co.il/prayers

 

הטור דה פראנס. קבוצת הרכיבה ישראל-פרמייר טק התכוננה להשתתפות החמישית שלה בטור דה פראנס, שהתחיל בסוף השבוע האחרון. באירועים קודמים זכתה הקבוצה בשלושה קטעים. בעל הקבוצה, סילבן אדמס, העניק לנשיא הרצוג חולצת קבוצה עם הכיתוב "ישראל" שתוצג בגאווה למיליארדי צופים.

https://www.jns.org/sylvan-adams-presents-official-tour-de-france-jersey-to-herzog-ahead-of-race

 

להביא אותם הביתה. המכונית שאלון דיי, נהג המרוצים המוביל של ישראל ב-NASCAR, ינהג ב-6 ביולי תישא את הכיתוב "חי" (עברית ל"חיים") ותהיה עם צבע כחול ולבן בולט. לאירועי קידום מכירות מכוניתו מקושטת במגן דוד ובכיתוב "להביא אותם הביתה", אך למרוצים רשמיים תקנות NASCAR אוסרות סמלים דתיים.

https://israfan.com/p/israeli-racer-nascar-bring-them-home

 

שולטים בגלים. ישראל זכתה בזהב ובכסף במרוץ ל-200 מטר מעורב לנשים באליפות אירופה בשחייה בבלגרד. אנסטסיה גורבנקו זכתה במקום הראשון – זהב רביעי שלה באירוע. חברת הקבוצה, לאה פולונסקי, בת 22, הגיעה שנייה והעפילה לאולימפיאדה. בטבלת המדליות, ישראל דורגה במקום השמיני.

https://www.timesofisrael.com/israel-wins-gold-silver-in-womens-event-at-european-swimming-championship

 

 

המדינה היהודית

 

האשורים הובסו במקום איקוני. ניתוח תחריט אבן על קירות ארמון המלך סנחריב מאשור בנינווה (כיום מוסול המודרנית בעיראק) מראה שבשנת 701 לפנה"ס צבא המלך חנה בתל האשוח (גבעת התחמושת). ב-2 מלכים י"ט:35 תוכלו לקרוא מה קרה.

https://worldisraelnews.com/archaeologist-confirms-biblical-site-of-185000-assyrian-troops-wiped-out-by-an-angel

https://www.youtube.com/watch?v=GldvmSgBjrs

 

חיוביות ברחובות. ירושלים פעילה, המשרדים מלאים והספורטאים מתכוננים לאולימפיאדה. מתנדבים זכו להוקרה, כמו גם אנשים עם מוגבלויות – ושבוע הספר העברי בן 12 הימים חזר!

https://rjstreets.com/2024/06/23/5-positive-things-from-jerusalem-you-should-know

 

יומן האסטרונאוט שוחזר. ב-20 השנים האחרונות שוחזר בהרחבה היומן של אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הראשון של ישראל, במוזיאון ישראל. עכשיו הועבר היומן לספרייה הלאומית, שם הוא יונגש דיגיטלית וישמר לזכר מחברו.

https://www.israel21c.org/doomed-astronauts-diary-gifted-to-national-library

 

מדע עם לימודי תורה. המכללה האקדמית להנדסה ירושלים קיבלה תרומה של מיליון דולר מדוד ודברה מגמן להרחבת תוכניתה הבינלאומית לדוברי אנגלית. המכללה משלבת תארים אקדמיים ברמה גבוהה עם לימודי תורה, מחזקת ערכים דתיים-ציוניים ומקדמת השתלבות.

https://www.jns.org/wire/jerusalem-college-of-technology-receives-1-million-donation-to-expand-program-for-english-speakers