יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

החדשות הטובות של ישראל 10 בנובמבר 19


במהדורת ה- 10 בנובמבר 2019 לחדשות הטובות של ישראל, השיאים כוללים:

• מדענים ישראלים זיהו את הגן הגורם לבעיות קצב לב קטלניות.
• אישה עיוורת ישראלית משרתת בחיל האוויר הישראלי.
• ל 5000 טנזנים יש מים נקיים בזכות בר המצווה של ילד ישראלי.
• אפוד הגנה ישראלית מגנה מפני קרינה בניסיונות החלל של נאס"א.
• סקודה, יגואר לנד-רובר ופורשה הכריזו על שותפויות ישראליות חדשות.
• לישראל יש אלוף קיקבוקסר עולם חדש.
• 15,000 ישראלים סייעו בחפירת כפר יהודי עתיק בגליל.

ההישגים הרפואיים של ישראל

אישור ארה"ב לטיפול ב H. pylori. ה- FDA האמריקני נתן אישור ל Redhill Biopharma הישראלית לשווק את הטיפול RHB-105 (Talicia) לטיפול בהליקובקטר פילורי (H. pylori). זה בעקבות ניסויים מוצלחים בשלב 3, כפי שדווח בעבר. H. pylori משפיע על כ -2 מיליון חולים בארה"ב.

מפנים יתושים כנגד עצמם. כפי שפורסם בעבר ישנם כמה חידושים ישראלים שפותחו כדי לסייע בהפחתת מספר המחלות המדביקות יתושים. כעת מדענים מאוניברסיטת בן גוריון גילו והפעילו חיידקים ביתוש זכר שהוא רעיל רק לזחלי היתושים.

גורם גנטי לפרפור פרוזדורים. מדענים מאוניברסיטת בן גוריון גילו כי פרפור פרוזדורים נפוץ (בעיקר בשעות הלילה) (בעיות בקצב לב) נגרם כתוצאה ממוטציה בגן (KCND2). כעת הם מפתחים תרופה נגד הפרעות קצב, על סמך הממצאים שלהם. זה יכול להציל 200,000 חיים בכל שנה.

איתור וטיפול בסרטן הערמונית. חודש המודעות לבריאות גברית הנה 7 חברות סטארט-אפ ישראליות המתמקדות בזיהוי וטיפול בסרטן הערמונית. לא דווח כאן על שניים מהם בעבר. זהו מכשיר האנסטומוזה של קרן מדיקל לפעולות שלפוחית ​​השתן; וכלי המעקב אחר גידולי אולטראסאונד של UC-Care.

הקלה על כאבים לחולי סרטן הלבלב. רופאים במרכז הרפואי שיבא הצליחו להפחית באופן משמעותי את הכאב של חולי סרטן. קרינה מכוונת לעצב מאחורי הלבלב. לאחר 3 שבועות המטופל חזק מספיק כדי להתחיל בהמשך טיפול בסרטן.

בית הספר לרפואה הראשון בשומרון פתוח. שבעים סטודנטים התקבלו לשיעור הראשון של בית הספר לרפואה של ד"ר מרים ושלדון ג 'אדלסון באוניברסיטת אריאל. זהו בית הספר לרפואה השישי בישראל והראשון בשומרון. שגריר ארה"ב דיוויד פרידמן נתן את הברכה העברית המסורתית 'שהחיינו'.

בית חולים שיבא - הקשר בקפריסין. כמה מאמרי עלונים מדגישים את העבודה ההומניטרית שנעשתה במרכז הרפואי שיבא בתל-השומר מטעם אזרחי קפריסין. דוגמא נוספת כאן היא כאשר שוטר קפריסאי נורה בעמוד השדרה והונע באוויר לשיבא לטיפול מוצלח.

נאט"ו מכירה בישראל כשותפה מרכזית לסיוע רפואי. נאט"ו הכירה בחיל הים הישראלי כשותף מרכזי לסיוע רפואי בים התיכון בעקבות תרגיל שנערך בחודש שעבר בתרגול פינוי חירום של כוח אדם. "קריסטל ים 2020" כלל את בריטניה, יוון, רומניה ובולגריה.

ישראל הינה מכילה וכללית

העיוורון אינו מחסום בפני קצין צה"ל. אורי נולדה עיוורת, אך זה לא הפריע לה להגשים את חלומה לשרת בצבא ההגנה לישראל. היא התגברה על כל הסיכויים וגויסה לחיל האוויר הישראלי. לאחר שירות של 18 חודשים, הוענק סגן אורי במדליית הצטיינות.

קצין מודיעין ראשי. האלוף נ 'היא הקצינה הראשונה בתולדות צה"ל שהובילה חטיבת מודיעין ברמה פיקודית. רמטכ"ל צה"ל אביב כוכבי מינה אותה לתפקיד קצין מודיעין ראשי בפיקוד על צה"ל.

חיילי צה"ל מצילים ערבייה שנפצעה בתאונת דרכים. אישה ערביה נפגעה על ידי מכונית שנהגה על ידי ערבי פלסטיני בבקעת הירדן. חיילי צה"ל מיהרו למקום, העניקו לה טיפול ראשוני ופינו אותה במסוק לבית החולים הדסה בירושלים להמשך טיפול רפואי.

מיס CONGENIALITY היא השראה. נוי בן ארצי של ישראל נבחרה על ידי 53 חבריה מתחרים כדי לקבל את התואר מיס CONGENIALITY בתחרות מיס אסיה פסיפיק שהתקיימה בפיליפינים. היא העניקה השראה לפיליפה הפיליפינית אנג'לה בריאנה אלפורק בת החמש להתלבש כמיסת ישראל ביום בית הספר שלה למנילה באו"ם.

אוקראינה תפתח מרכז חדשנות בירושלים. ממשלת אוקראינה הודיעה כי תפתח מרכז חדשנות והשקעות בירושלים. "המשרד יהיה שווה ערך למשרד דיפלומטי ויהיה חלק משגרירות אוקראינה בישראל", אמר שר החוץ הישראלי, ישראל כץ.

ראש המודיעין העסקי של האו"ם. נטליה נדאל היא הישראלית הראשונה שנבחרה לכהן בתפקיד ראש האו"ם המאפשר והגשמת שירות. היא תפקח על פעולת הביון העסקי של האו"ם, האחראית על שיפור היחסים בין האו"ם לחברות השונות שהוא מקיים עבור מוצרים ושירותים.

מים מהאוויר לקולומביה. הכומר הנוצרי אנדרס סוארז הוא המנהל הכללי של פרויקט הברית עם מדינת ישראל בקולומביה. הוא דאג להתקין גנרטור מים אטמוספרי של WaterGen GEN-M באל טאלנטו, קולומביה, כדי להדגים את תועלתם לעיירות ללא גישה למים נקיים.

איך ישראלי בן 13 הביא מים ל 5000 איש. חדשנות עמותת ישראלית: אפריקה פרסמה את הסרטון האחרון של לב ארי - ילד ישראלי בן 13 עם "גישה". לב ויתר על מתנות הבר מצווה שלו ובמקום זאת גייס 50,000 $ בכדי להביא מים נקיים המופקים באמצעות אנרגיה סולארית לכפר טנזני סאסג'ילה.

הרחבת פעולות הצלה ברחבי העולם. סוכנות תגובת האסון ההמונית הבינלאומית ZAKA Search and Rescue מקימה בסיסים בערים אסטרטגיות בצפון אמריקה הדרומית ובאיים הקריביים. משימות הארגון המוכרות על ידי האו"ם כוללות את האיטי (2010), נפאל (2015), גואטמלה ופיטסבורג (2018).

מודל EMS ישראלי לג'רסי סיטי. השירות הרפואי לשעת חירום המאוחדת "הצלה" עובד עם עיריית ג'רזי סיטי בארה"ב להטמעת שירות התגובה לחירום של 90 שניות.

מתנדבים ישראלים עדיין עוזרים לקורבנות בגן העדן. כפי שפורסם בעבר, העמותה הישראלית ישראייד סייעה לקורבנות השריפות שהרסו את העיירה גן העדן בקליפורניה בנובמבר 2018. שנה לאחר מכן מתנדבי ישראייד עדיין נמצאים במקום, ומספקים הקלה בטראומה ותמיכה נוספת לחבריה האמריקאים בישראל.

F35s מצטרפים לתרגיל בינלאומי. כוחות האוויר מארצות הברית, יוון ואיטליה התאמנו לצד טייסים ישראלים מבסיס האוויר עובדה מצפון לאילת. זהו התרגיל הבינלאומי הראשון 'הדור החמישי' שנערך בישראל ובו מטוסי ה- F-35 המתקדמים האחרונים.

האסטרונאוט רואה את ישראל מהחלל ומכבד את האב הישראלי. האסטרונאוטית היהודיה של נאס"א ג'סיקה מאיר צייצה תמונות של ישראל מתחנת החלל הבינלאומית. לאחר מכן כתבה על אביה המנתח הישראלי שהיה השראה לרבים במשפחתה הקרובה והרחבה.

מדע וטכנולוגיה

קרן חדשה לשלם עבור אינטרנט מהיר. משרד התקשורת הישראלי מקים קרן למימון פריסת כבלי סיבים אופטיים ברחבי הארץ. כסף יינתן בתהליך מכרז לחברות הסלקום להתקנת כבל סיב אופטי לשיפור מהירויות האינטרנט במדינת ההפעלה.

טכנולוגיה שעוזרת לסקודה לייצר מנועים. כפי שדווח בעבר ההפעלה הישראלית הכלים והטכנולוגיה של Seebo עוזרים לחברות לפתח מוצרים חכמים. כעת, יצרנית הרכב הצ'כית סקודה אמורה להשתמש בתוכנה מבוססת AI של Seebo כדי לייעל את תהליכי הייצור על קווי הייצור של המנוע שלה.

יין מעולה. מדענים ממכללת תל-חי בצפון הארץ פיתחו "יין-על", משקה אלכוהולי שכולו תוספי מזון אורגניים. בין מרכיבי יין העל הוא חומר שנקרא "רזברטרול", שנמצא בצמחים ומועבר כ"מזון-על חדש ".

זרוע רובוטית רב תכליתית. פעם בפסי ייצור אוטומטיים משתמשים היצרנים בזרוע רובוטית שונה לכל שלב בתהליך. כבר לא - מדענים מאוניברסיטת בן גוריון פיתחו ופטנטו אלגוריתם מתוחכם המאפשר תכנון של זרוע רובוטית אחת שיכולה לתפוס מספר עצמים.

זיהוי אילו מוצרים ניתן להדפיס בתלת מימד. חברת ההפעלה הישראלית קסטור מפתחת תוכנת הדפסת תלת מימד הסורקת אוטומטית את קטלוג החלקים של החברה כדי לזהות חלקים שניתן לייצר באמצעות מדפסת תלת מימדית. זה מוביל לחלקים המיוצרים במהירות וקל משקל שהם אידיאליים לתעשיות הרכב והתעופה.

אפוד קרינה מתפוצץ. אפוד מגן הקרינה החדשני שנעשה על ידי StemRad בישראל דווח כאן מספר פעמים. זה עתה נלקח לתחנת החלל הבינלאומית (ISS) שם היא תתחיל שישה חודשי בדיקות.

הטק הישראלי מפחית את דמי ביטוח האופנוע. כפי שדווח בעבר, טכנולוגיית הרתיעה מהתנגשות מבית Ride Vision בישראל מגנה על רוכבי האופנועים. כעת, חברת הביטוח האיטלקית שרה אסיקורציוני תציע את מערכת ההתראה החזותית של Ride Vision לרוכבי אופנוע שהיא מבטחת כדי להפחית את הפרמיות שלהם.

ייצור מכוניות לנהיגה עצמית. חברת Mobileye שהוקמה בישראל (כיום חלק מאינטל) משתפת פעולה עם יצרן המכוניות החשמליות בסין לפיתוח רכבים אוטומטיים ואוטונומיים. NIO תנדס ותייצר מערכת לנהיגה עצמית "ראשונה מסוגה" שתוכננה על ידי Mobileye ובהתבסס על שבב EyeQ של Mobileye.

כלכלה ועסקים

עוד גז ונפט. ההערכות על תגלית הגז הטבעי שנערכה לאחרונה על ידי אנרג'ין בשדה קאריש צפון, עליה דווח בעבר, שודרגו בכ- 25 מיליארד קוב נוספים (0.9 טריליון רגל מעוקב). ההערכה החדשה כוללת גם 34 מיליון חביות נפט גולמי קל.

34 שנים של שיתוף פעולה כלכלי. יותר מ 80 פקידים התכנסו במחלקת המדינה האמריקאית לקבוצה ה -34 לפיתוח כלכלי משותף של ארה"ב וישראל. הם דנו בניהול סיכונים להשקעות זרות; העצמה כלכלית של נשים; מדעי מידע קוונטי, מחקר בינה מלאכותית ועוד.

מענק מועצת החינוך מעורר השראה ביזמים אוניברסיטאיים. 6 מיליון השקלים של מועצת ההשכלה הגבוהה בישראל להקמת מרכז יזמות 360 ° ליזמות באוניברסיטת בן גוריון הובילו ל -60 סטארט-אפים חדשים לסטודנטים. תשעה כאלה חתמו כעת על הסכמים עסקיים רשמיים.

הרוטב המיוחד של ישראל. ג'ון מדבד, מנכ"ל OurCrowd בישראל, דן בהצלחתה של חברת ההסברה שלו ומסביר מדוע הוא מאמין שחברות טק מזון ישראליות הן הזדמנות השקעה גדולה. הוא ממליץ גם על סטארט-אפים ישראלים שמטרתם להפוך את התעשיות המסורתיות.

אני יכול לעזור לך? הסטארט-אפ הישראליmuze (מבוטא "מוזה") מביא את היתרונות של נציג בקיא בחנות לקמעונאים מקוונים. הבינה המלאכותית שלה ו- NLU (הבנת שפה טבעית) מייצרים עוזר קניות וירטואלי, באמצעות טקסט, קול או צ'אט (או שילוב) בסמארטפון או בשולחן העבודה.

עוזרים ל"אמניזציה "של מוצרים ישראלים. המאמר האחרון של מנוי הידיעון נורית גריינגר מתאר את עבודתה של פיוז'ן לוס אנג'לס - מאיץ החינוך הראשון של לוס אנג'לס עבור סטארטאפים ישראלים. מטרתו היא למסחור את מוצריהם באמצעות הזדמנויות להשקעה, שטחי משרדים, חונכות ורשתות.

טק ליגואר-לנד רובר. יגואר לנד-רובר משתף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Fleetonomy הישראלית, כדי להשיק את שירות נהג החשמל החדש והפרמיוני החדש של JLR. טכנולוגיית הניידות לניהול צי צי AI של Fleetonomy עומדת מאחורי בקשת הרכישה החדשה של אפליקציות סמארטפונים לשוק החדש למונית יגואר I-PACE.

פורשה חשה את דרכה בטכנולוגיית הרכב בישראל. כפי שדווח בעבר Mobile TACTILE של ישראל מפתחת תוכנה המאפשרת למכוניות "להרגיש" את הכביש. יצרנית הרכב הגרמנית פורשה ביצעה כמה השקעות ישראליות וכעת ביצעה השקעה נוספת והובילה סבב גיוס של 9 מיליון דולר לטקטיל.

יו"ר ישראכרט הוא גם יזם מושקע. כפי שפורסם בעבר, התפתחות התעשייה האווירית של טבל אירובוטיקה מזל"ט אוטונומי שיכול לקטוף פרי. יו"ר תבל אייל דשא הוא גם יו"ר חברת ישראכרט, כרטיס הזיכוי של בנק הפועלים. מאמר זה מסביר הן מדוע והן כיצד הוא מבצע את שתי העבודות.

יציאת ObeserveIT תמורת 225 מיליון דולר. חברת אבטחת הסייבר הוקמה בישראל, ObserveIT, מזהה איומי פנים בתחום הסייבר. כמעט מחצית מ -150 עובדיה עובדים במרכז המו"פ של תל אביב. זה עתה השתלט על ידי חברת הביטחון הסייבר האמריקנית Proofpoint Inc תמורת 224 מיליון דולר - הרכישה הישראלית השלישית של Proofpoint.

InMode הופך לחד קרן. נכון לעכשיו הקוראים יידעו שחד-קרן במונחים כספיים היא חברה בשווי של יותר ממיליארד דולר. כאשר דווח לאחרונה על פתרונות האסתטיקה של InMode בישראל, זה היה קרוב להשקה ב- NASDAQ. הוא הושק באוגוסט ושוויו נסק מאז ליותר ממיליארד דולר.


עוזר לאירופה למכור לסינים. טכנולוגיית עיבוד התשלומים המקוונת של חברת Credorax בישראל מורשית בכל 32 מדינות האיחוד האירופי. Credorax הצטרפה כעת לשירותי התשלום הסלולרי הסיני WeChat Pay, Alipay ו- UnionPay, ומאפשרת לקמעונאים באירופה לקבל תשלומים מלקוחות סיניים.

תרבות, בידור וספורט

ריצ'רד ברנסון מתמקח בשוק הפשפשים ביפו. יו"ר קבוצת ווירג'ין, סר ריצ'רד ברנסון, המשיך ליהנות מהפסק האחרון שלו בישראל. לאחר שהשיק רשמית את שירות לונדון החדש של וירג'ין אטלנטיק לתל אביב, הוא יצא ל"מיזם "עסקי בשוק הפשפשים ביפו לניהול משא ומתן במזרח התיכון.

שוג הוא טרנד קולינרי עולמי משנת 2019. שוש התבלינים הישראלי המתובל (או zhoug) הוכרז על ידי מגזין פורבס כמגמה הקולינרית העולמית המובילה של השנה. הרוטב התימני החם חווה עלייה של 129% במזכרים החברתיים בארה"ב משנת 2017 עד 2018.

מרוץ הלילה בתל אביב מושך אליו 25,000 רצים. 25,000 ישראלים הגיעו לתל אביב כדי לקחת חלק במירוץ הלילה התל אביבי השנתי של 10 ק"מ (שישה מייל) - מרוץ דרכים שהגיע לשיאו במסיבת ריקודים ומסיבת פיצה!

זהב ושלושה סילברים לקיקבוקסרים ישראלים. יוליה סאצ'קוב סיימה במקום הראשון בשיעור מתחת ל -52 ק"ג עבור קיקבוקסינג בסגנון K-1 באליפות העולם בבוסניה. הישראלים שיר כהן, דניאלה פשאייב ואור משה זכו בכסף בכיתותיהם בתחרות האיגוד העולמי לארגוני קיקבוקסינג בסרייבו.

המדינה היהודית

זובין מהטה נתן לישראל את לבו. זובין מהטה יליד הודו העביר את קונצרט הגמר שלו כמנהל מוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. מאמר הבלוג נותן דוגמאות מדהימות לאהבת המאסטרו לישראל.

המכבים מגנים על ישראל בקמפוס. כוח המשימה המכבי השיק בשנת 2016 בכדי להתמודד עם פיגועים נגד ישראל בשש אוניברסיטאות בצפון אמריקה. כיום היא פעילה ב 80 אוניברסיטאות בארה"ב ומכוונת לפחות לעשרים קמפוסים נוספים בארה"ב פלוס 11 אוניברסיטאות בשש מדינות אירופאיות.

לידה מחדש דרך העלייה. יום העלייה ב- 5 בנובמבר מעורר השתקפות אישית של אנה קריצר על ברכות החיים בישראל. היא מדגישה את עצמאותם של ילדים צעירים; 2400 מאה פעילים שאירחו את הנשיא ראובן ריבלין; התשוקה והמגוון של אזרחיה, האוכל המדהים ואירועי "רק בישראל".
https://www.jpost.com/Israel-News/ Reebirth-through-aliyah-606450

אלפים חופרים את כפר הגליל העתיק. במהלך השנה האחרונה 15,000 ישראלים עבדו עם רשות העתיקות בכדי לחשוף את כפר הגליל היהודי, אומה, בן 1800 שנה. בין הממצאים ניתן למצוא מקוואות (מקוואות), בתי בד ושמן, וכן עדויות לייצור מקומי של כלי זכוכית וברזל.

"עקבות" מהכיבוש של יהושע את כנען. ארכיאולוגים חשפו שישה אתרים "בצורת סנדל" שבהם נח המשכן היהודי העתיק במהלך כיבוש כנען שהובל על ידי ילדי ישראל. כל אחד מהם מכיל תחום "טביעת רגל" כוהנית, אזור משכן / מזבח ואמפיתיאטרון לבני ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.