יום ראשון, 5 בדצמבר 2021

החדשות הטובות של ישראל 5 בדצמבר 21.

 

במהדורה ה-5 בדצמבר 2021 של החדשות הטובות של ישראל, נקודות השיא כוללות:

• מדענים ישראלים מצאו דרך חדשה להשמיד תאי סרטן בדם.

• ישראל ממשיכה לראות ירידה בחולי קורונה קשים.

• קולומביה פתחה מרכז סחר וחדשנות בירושלים.

• סטארטאפ ישראלי יכול לעקוב אחר העיניים שלך כדי לשלוט במכשירים חכמים.

• עוד חודש של צמיחה כלכלית והשקעה בסטארטאפים ישראלים.

• שתי חברות רב לאומיות גדולות פותחות מרכזי מו"פ ישראליים.

• הישראלים חוגגים את חנוכה - חג האור היהודי.

 

ההישגים הרפואיים של ישראל

 

דרך חדשה לטיפול בסרטן הדם. מדענים מאוניברסיטת בר-אילן מצאו שתאים ממאירים בסרטן המטולוגי (לוקמיה, לימפומה ומיאלומה נפוצה וכו'), מסתמכים על חלבון ציטו-שלד, הנקרא WASp. תקיפת WASp יכולה להרוס תאים ממאירים מבלי לאיים על בריאים.

https://www.jpost.com/health-and-wellness/bar-ilan-u-team-develops-treatment-approach-for-hematologic-cancers-683190

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25210148/

דיגיטציה של נוירולוגיה. NeuraLight של ישראל משתמשת בוידאו מהסמארטפון או מצלמת אינטרנט, כדי לתפוס דפוסים נוירולוגיים וסמנים דיגיטליים. הראייה הממוחשבת ואלגוריתמי הלמידה העמוקה שלו מסייעים להאיץ התפתחות של טיפולים כולל פרקינסון, אלצהיימר, טרשת נפוצה ומחלות ניווניות אחרות.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921318,00.html

https://neuralight.ai/

מולקולות קטנות לטיפול ב-ALS. ה-Neuromagen של ישראל מפתחת סוג חדש של מולקולות קטנות לטיפול ב-ALS (Amyotrophic Lateral Sclerosis - מחלת לו גריג), ומחלות ניווניות אחרות. המולקולות מפעילות את האנזים telomerase reverse transcriptase, אשר מגן ומשקם תאי עצב.

https://in.bgu.ac.il/en/pages/news/ALS_neuromagen.aspx

https://www.neuromagen.com/

טכנולוגיה חדשנית לטיפול בעיניים. BioLight של ישראל משתפת פעולה עם המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, כדי לאתר ולפתח טכנולוגיות חדשניות ברפואת עיניים. כמו כן, חברת הבת של Biolight Diagnostear החלה בניסוי קליני בהודו לאבחון של מחלת עיניים יבשות.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3923641,00.html

https://bio-light.co.il/wp-content/uploads/2021/10/DiagnosTear-article-oct-2021-00000002.pdf

תרופות טבעיות למחלות נשיות. אלגאמד הישראלית משתמשת בתרכובות טבעיות העשויות מאצות בתוספת FemTech חדשנית משלה לטיפול במצבים נשיים רגישים. האצות מפרישות ג'ל ששומר עליה לחה, ויש לה יתרונות אנטי-בקטריאליים, אנטי דלקתיים, אנטי-ויראליים ואנטי-אייג'ינג רבים.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3923598,00.html

ניתוח נתונים גנטיים מהיר. ה-Geneyx Genomex של ישראל משתמש בבסיס הידע הגלובלי המאוחד הגדול ביותר בעולם לתחקור מחלות והפרעות מבוססות גנטיות. הוא מספק ניתוח, פרשנות ודיווח מהירים כדי לעזור למעבדות להאיץ את הפיתוח של טיפולים ממוקדים ומותאמים אישית.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3922324,00.html

https://geneyx.com/

https://www.youtube.com/watch?v=UhhxgCLq1sU

תרומה ענקית לחקר אוטיזם. קרן עזריאלי הקנדית-ישראלית העניקה 40 מיליון שקל (13 מיליון דולר) למרכז הלאומי לחקר אוטיזם בישראל בבאר שבע. זוהי התרומה הגדולה ביותר אי פעם לפרויקט תשתית אוטיזם בישראל.

https://www.timesofisrael.com/with-massive-donation-israel-autism-center-aims-to-impact-policy-worldwide/

מיטב הבריאות. איידוק של ישראל, נבחרה בפרס "יישום הבריאות החדש הטוב ביותר" של תחרות פרסי הבריאות של אוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו. פתרונות הבינה המלאכותית של איידוק חוללו מהפכה בתחום ההדמיה הרפואית.

https://jewishbusinessnews.com/2021/11/04/ucsf-health-awards-israeli-aidoc-is-best-new-health-application-in-u-s/

תרסיס לאף אנטי ויראלי הוא להיט. Enovid של ישראל מגבירה את הייצור של תרסיס האף SaNOtize anti-Covid שלה כדי לעמוד בקצב הביקוש. הוא אמור לייצר עד 250,000 יחידות בחודש בארה"ב בלבד. באוגוסט, אנויד כרתה עסקה עם גלנמרק ההודית לייצור התרסיס לדרום מזרח אסיה.

https://nocamels.com/2021/11/sanotize-anti-covid-nasal-spray-production/

תריח את הקורונה. כתבה מאוד מעניינת על NanoScent של ישראל, שפיתחה מכשיר כל כך רגיש שהוא יכול לזהות וירוסים בנשימה, כמו קורונה. 50% מהעובדים הם נשים וזו עוד דוגמה של ערבים נוצרים, מוסלמים ויהודים ישראלים עובדים זה לצד זה.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921893,00.html

הירידה התלולה בעולם בתחלואה בקורונה. ישראל ראתה את הירידה הגדולה ביותר בתחלואה בקורונה בכל מקום בעולם, על פי עוקבים עולמיים. קורונה אולי כאן כדי להישאר, אבל הודות לחיסונים, מסכות , תרסיסים לאף ותו ירוק, לישראל יש רק כ-5,500 מקרים פעילים (115 חמורים).

https://www.algemeiner.com/2021/10/29/israel-sees-worlds-steepest-decline-in-covid-morbidity/

https://www.abc.net.au/news/2021-10-30/israel-uses-booster-shots-masks-and-passports-against-covid/100569256

https://www.timesofisrael.com/

 

ישראל היא כוללנית ועולמית

 

מאיץ ישראלי לסטארטאפים בגאנה. שגרירות ישראל בגאנה עוזרת לסטארטאפים חקלאיים מקומיים מבטיחים להביא את הרעיונות שלהם לשלב הבא בעזרת מומחי טכנולוגיה ישראלים. גאנה היא יצרנית הקקאו הגדולה ביותר באפריקה וישראל יכולה לסייע בהשקיה, חשמל וטיפול נגד וירוסים ומזיקים.

https://www.algemeiner.com/2021/07/12/israel-launches-pilot-to-give-ghanas-farming-startups-a-high-tech-boost/

אסטרונאוטים ישראלים "עושים היסטוריה". שני החברים הישראלים במשימת הדמיית מאדים AMADEE-20 נפגשו עם נשיא ישראל יצחק הרצוג. "אתה עושה היסטוריה," אמר הרצוג. "אם יש משהו שמאחד את האנושות, זה החיים העתידיים של היקום וחיי המין האנושי."

https://worldisraelnews.com/israel-on-mars-learn-about-this-exciting-mission/

שרי הכלכלה נפגשים לראשונה מזה עשור. שרת הכלכלה של ישראל אורנה ברביבאי ועמיתה הירדני יוסף אלשמאלי נפגשו בירדן כדי לדון בחיזוק הקשרים הכלכליים, הפגישה הראשונה מסוג זה מזה עשור. הם הציעו לחדש את הסכם הסחר של המדינות, לשפר את התיירות ועוד.

https://www.timesofisrael.com/economy-ministers-of-israel-jordan-meet-for-first-time-in-decade-to-boost-ties/

קולומביה פותחת מרכז חדשנות בירושלים. נשיא קולומביה, איוון דוקה, פתח את המשרד בירושלים של אינפולסה, סוכנות היזמות והחדשנות של בוגוטה. משרד הסחר והחדשנות הראשון של קולומביה בחו"ל נתפס כמעמיק את הקשרים ההדוקים ממילא בין ישראל לבת בריתה בדרום אמריקה.

https://www.timesofisrael.com/colombias-president-opens-countrys-first-innovation-office-abroad-in-jerusalem/

ויצמן מצטרף לפרויקט טלסקופ ענק. מכון ויצמן הישראלי הצטרף לארגון טלסקופ מגלן הענק כדי לעזור לו להשלים את הטלסקופ הגרגוריאני האופטי-אינפרא אדום הגדול והחזק ביותר שהונדס אי פעם. ויצמן סייע בעבר בפיתוח הספקטרוגרף מחפש האקסו-כוכבים של הטלסקופ.

https://nocamels.com/2021/10/weizmann-institute-science-telescope-magellan/

 

מדע וטכנולוגיה

 

מעבדת המרכז לחדשנות. אוניברסיטת תל אביב משיקה את המרכז למעבדות חדשנות. בתחילה, הכוללת שש מעבדות (עם נוספות בהקמה), המטרה היא להתאים את המחקר לצרכי החברה, התעשייה ומוסדות הציבור. זה גם יפגיש מומחים ממגוון רחב של דיסציפלינות.

https://english.tau.ac.il/news/center-for-innovation

הכתם האדום של צדק נמדד. מדענים במכון ויצמן הישראלי הגו תוכנית חדשנית של 7 שנים להשתמש בחיישנים בחללית ג'ונו כדי לקבוע את המסה והעומק של הכתם האדום של צדק בפעם הראשונה. הסופה הענקית היא בגודל של כדור הארץ ומתפרשת עד לעומק של כ-500 קילומטרים מתחת לענני כוכב הלכת.

https://wis-wander.weizmann.ac.il/space-physics/jupiter%E2%80%99s-great-red-spot-measured-depth-first-time

https://www.science.org/doi/10.1126/science.abf1015

בניית פלטפורמות בינה מלאכותית עם IBM. IBM ו-NeuReality של ישראל משתפות פעולה לפיתוח פלטפורמות בינה מלאכותית תוך שימוש בשרת המרכזי של NeuReality NR1-P Intelligent Artificial Intelligent על שבב. המטרה היא לאפשר למימון, ביטוח, בריאות, ייצור, ערים חכמות וכו', לפרוס מערכות בינה מלאכותית.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921496,00.html

סרט אופטי הוא ללא ספק מעניין. ה-Spectralics של ישראל מפתחת טכנולוגיית ה-Chip האופטי והדמיה מהדור הבא המתקדם ביותר. המשלב הדק הרב-שכבתי שלו הוא סוג חדש של 'סרט' אופטיקה דק. וולוו קארס השקיעה 2 מיליון דולר כדי אולי להשתמש בסרט להצגת תמונות על שמשות מכוניות.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3923165,00.html

http://www.spectralics.com/

ניהול שירות לבית. Workiz של ישראל היא פלטפורמת ניהול שירות הכל באחד, המאפשרת לאנשי מקצוע בשירות הביתי להתמקד אך ורק בעבודות הלקוח שלהם תוך מיקור חוץ של פעולות במשרד.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3922781,00.html

https://www.workiz.com/

כהרף עין. Blink Technologies הישראלית מפתחת תוכנת מעקב עיניים כדי לאפשר דרך מהירה וטבעית יותר לתקשר עם המספר ההולך וגדל של מכשירים חכמים ומכשירי חומרה חכמים בתעשיות רבות. הטכנולוגיה ללא מגע משתמשת במעקב מבט ללא צורך במשקפיים מיוחדים.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3922120,00.html

https://blinkeye.com/

תחליף "הדור הבא" ל-MP4. Blings.io הישראלי זכה בתחרות +StartUp של כלכליסט ופועלים הייטק. הסטארט-אפ מפתח פלטפורמה ליצירת סרטונים דינמיים ואינטראקטיביים, ומגיע עם MPFlyer (MPF) - פורמט וידאו חדש ויעיל בהרבה מ-MP4 וקטן פי 100.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921760,00.html

https://blings.io/

ניתוח נתונים אינטליגנטי. בין מייסדי Metrolink.ai של ישראל נמנים אנשי יחידות המודיעין של צה"ל. הם בונים פלטפורמת DataOps שתאפשר לחברות לבנות את תשתיות הנתונים שלהן באופן שיוכל לאחזר ולעבד נתונים מורכבים תוך שעות – לא שבועות או חודשים, מבלי לכתוב שום קוד.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3920463,00.html

https://metrolink.ai

 

כלכלה ועסקים

 

OECD מעלה את תחזית הצמיחה של ישראל. ה-OECD העלה את תחזית צמיחת התמ"ג של ישראל ל-6.3% ב-2021 (מ-5%) בשל השקת חיסוני קוביד המוצלחת, התאוששות בביקוש ושוק העבודה. משרד האוצר בישראל אופטימי עוד יותר, עם 7%.

https://en.globes.co.il/en/article-oecd-raises-israels-economic-growth-forecast-1001392901

קרן טכנולוגיה אקלימית של 100 מיליון דולר. Firsttime של ישראל מגייסת קרן של 100 מיליון דולר בהתאם ליעדי פיתוח הקיימות של האו"ם. היא שואפת לעזור לבנות חדי קרן ישראלים הפועלים בתעשיית טכנולוגיית האקלים, וכבר השקיעה בחברת BeeHero-ישראל לחקלאות מדויקת והאבקה.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921400,00.html

https://www.firstime.vc/

בניית המגדל הגבוה ביותר בירושלים. ירושלים אישרה את הקמתו של מה שיהפוך לבניין המגדל הגבוה ביותר שנבנה אי פעם בירושלים. מגדל מרום, חלק מפארק העסקים City Gateway, יהיה בן ארבעים קומות עם מרכז תרבות, גלריות לאמנות ומוזיאון ב-8 הקומות הראשונות.

https://jewishbusinessnews.com/2021/11/03/jerusalem-getting-tallest-tower-in-citys-history/

עוד עשרה סטארטאפים נדלקו. Ignite, תוכנית הצמיחה של הסטארט-אפים של אינטל, בחרה ב-10 סטארט-אפים נוספים לקבוצה החמישית שלה בתל אביב. הם CADY Solutions, ClairLabs, DeepAI, Echo3D, Exodigo, Finout, Helios, HyperSpace, Illumex ו-Oxeye.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921615,00.html

http://cadysolutions.com/

 https://deep-aitech.com/

https://www.exodigo.com/

https://www.finout.io/

https://illumex.ai/

https:// www.oxeye.io

AT&T פותחת מרכז מו"פ בתל אביב. ענקית הטלקום AT&T פותחת מרכז מו"פ חדש במגדל ToHa בתל אביב. זה בנוסף למרכז המו"פ באיירפורט סיטי שכבר מעסיק 500 עובדים. AT&T מתכננת לגייס 100 עובדים נוספים כדי להרחיב את פעילותה.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3920852,00.html

UBS תקים מרכז מו"פ ישראלי. ענקית ניהול העושר העולמית UBS תקים לראשונה מרכז מו"פ בישראל, שיעסיק תחילה עד 100 עובדים. המנכ"ל גרי לבנת זיהה שישראל היא מרכז סייבר, ולכן חשוב ל-UBS לשמוע על התפתחויות חדשות.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921632,00.html

חוות אנכיות נפתחות ברוסיה ובאוקראינה. השדה האנכי של ישראל פתח את החוות הראשונות שלו בתוך חנויות קמעונאיות בדניפרו (אוקראינה) וקרסנודר (רוסיה). הקירות הניידים מגדלים ירוקים בריאים כמו חסה, תרד ובזיליקום, לקטיף מיידי ללקוחות בחנות.

https://www.jns.org/israeli-company-sets-up-vertical-farms-in-retail-stores-in-russia-ukraine/

יצירת הכנסות ליוצרי תוכן. LetsTok הישראלי בונה פלטפורמת וידאו עבור משפיעים ויוצרי תוכן. זה יאפשר להם להתחבר למעריצים שלהם בפורמט של שוק לייעוץ, ייעוץ והכוונה מותאם אישית, בנוסף לייצר זרם הכנסה יציב.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3920388,00.html

https://www.letstok.com/

חדי קרן חדשים. Fundbox הישראלית, מפתחת פלטפורמה פיננסית המופעלת על ידי בינה מלאכותית לעסקים קטנים, גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר. חברת המשחקים הישראלית Moon Active גייסה 300 מיליון דולר לפי שווי של 5 מיליארד דולר. לבסוף, StarkWare הישראלית גייסה 50 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד דולר.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3923740,00.html

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3923217,00.html

https://www.moonactive.com/

אקזיטים משמעותיים: קבוצת שוורץ רכשה את XM Cyber ​​תמורת 700 מיליון דולר; צלסיוס רכשה את GK8 תמורת 115 מיליון דולר;

השתלטות של סטארטאפים ישראלים: Global-e Online רוכשת את Flow Commerce תמורת 500 מיליון דולר; לימונדה רוכשת את מטרומייל תמורת 500 מיליון דולר. Traffilog ו-SafeRide אמורים להתמזג.

השקעה בסטארטאפים ישראלים: סטארטאפים ישראלים גייסו 2.8 מיליארד דולר בנובמבר, לאחר השיא של 3 מיליארד דולר באוקטובר. אלו הן ההשקעות הגדולות ביותר (מעל 30 מיליון דולר).

מון אקטיב גייסה 300 מיליון דולר; HoneyBook גייסה 250 מיליון דולר; Verbit גייסה 250 מיליון דולר; Stoa (FlipOS) גייסה 136 מיליון דולר; Via גייסה 130 מיליון דולר; Autobrains גייסה 101 מיליון דולר; ControlUp גייסה 100 מיליון דולר; CyCognito גייסה 100 מיליון דולר; Fundbox גייסה 100 מיליון דולר; אוברוולף גייסה 75 מיליון דולר; TriEye גייסה 74 מיליון דולר; Mindspace גייסה 72 מיליון דולר; Cycode גייסה 56 מיליון דולר; SafeBreach גייסה 53.5 מיליון דולר; Nexar גייסה 53 מיליון דולר; EasySend גייסה 50.5 מיליון דולר; 8fig גייסה 50 מיליון דולר; StarkWare גייסה 50 מיליון דולר; DeepCure גייסה 40 מיליון דולר; Fyllo גייסה 40 מיליון דולר; Workiz גייסה 40 מיליון דולר; אובליגו גייסה 35 מיליון דולר; זסטי גייסה 35 מיליון דולר; illumigyn גייסה 33 מיליון דולר; למינר גייסה 32 מיליון דולר;

 

תרבות בידור וספורט

 

נטע מדליקה את משחק ה-NBA. זוכת האירוויזיון של ישראל, נטע ברזילי, שרה במשחק L.A. קליפרס נגד גולדן סטייט ווריורס במרכז סטייפלס בלילה הראשון של חנוכה. לאחר המשחק, אירחה הקונסוליה הכללית של ישראל בלוס אנג'לס טקס הדלקת נרות.

https://www.jns.org/netta-barzilais-hanukkah-performance-lights-up-nba-game-in-los-angeles/

הומור חנוכה ועוד. תמונות ובדיחות מצחיקות הקשורות לפסטיבל האורות. הוא גם הוסיף 80 קישורים למשאבים השימושיים שלו, כולל תפילות יהודיות, ישראל רפואי, התנדבות בישראל ומפות ישראל. https://jr.co.il/humor/chanuka.htm

https://jr.co.il/links/index.html

זוכה מדליית התעמלות אמנותית עולמית. אנדריי מדבדב הישראלי זכה במדליית הארד בתחרות הקפיצה באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בקיטקיושו, יפן. בן 31, הוא היה המתחרה המבוגר ביותר בקטגוריה שלו. כעת הוא זכה בשש מדליות בתחרויות בינלאומיות, כולל שתי מדליות זהב.

https://www.timesofisrael.com/israeli-artistic-gymnast-andrey-medvedev-wins-bronze-at-world-championships/

רק שניה. לונה צ'מטאי סלפטר הישראלית הגיעה למקום החמישי במרתון לונדון האחרון. היא סיימה את המרוץ בזמן של 2:18:54, קצת יותר משנייה אחרי הזוכה במקום הראשון.

https://www.timesofisrael.com/israels-lonah-chemtai-salpeter-finishes-fifth-in-london-marathon/

רוכב על אופניים אל הנשיא. נשיא ישראל, יצחק הרצוג, בירך את צוות האופניים המקצועי של Team Israel Start-Up Nation עם חזרתו לישראל לאחר היעדרות של שנתיים בגלל COVID-19. רוכבי האופניים דיברו על העונה שלהם, עם 17 ניצחונות, כולל בכמה מטורנירי הרכיבה הגדולים בעולם.

https://www.baltimorejewishlife.com/news/news-detail.php?SECTION_ID=1&ARTICLE_ID=149440

 

המדינה היהודית

 

חג האור. עיקרי החנוכה הישראלים כללו ערכות שנשלחו על ידי ארגון הצדקה הישראלי יד לאחים ליהודים בעיראק, תימן וכורדיסטאן כדי ליהנות מהפסטיבל. כמו כן, הספרייה הלאומית של ישראל הציגה כמה חפצי חנוכה נדירים מאוד. ובדיוק נחפרה מנורת חנוכה בת 700 שנה בסוסיא, בהרי חברון.

https://www.israelhayom.com/2021/11/30/israeli-ngo-sends-hundreds-of-hanukkah-kits-to-jews-in-enemy-arab-states/

https://www.israelhayom.com/2021/12/01/national-library-of-israel-shares-rare-hanukkah-items-with-public-for-first-time/

https://worldisraelnews.com/in-time-for-chanukah-700-year-old-lamp-found-in-hebron-hills/

חנוכה ברחובות ירושלים. ירושלים תמיד יפה עוד יותר בחנוכה, כשהרחובות מוארים בנרות חנוכה. והמבקרים יכולים לחוות את חג האור בסיור בחנוכה.

http://rjstreets.com/2021/11/28/jerusalem-lighting-up-for-hanukkah/

https://www.youtube.com/watch?v=s_-TU9kgSoE

תערוכה חדשה במוזיאון ארצות התנ"ך. מוזיאון ארצות התנ"ך בירושלים פתח תערוכה חדשה - "לחפור למטה: אמנות קדם-עתיד". זוהי תערוכה קבוצתית של 42 אמנים ישראלים עכשוויים שהנושא המרכזי שלהם הוא ארכיאולוגיה: ציור, פיסול, צילום, וידאו ארט וסאונד.

https://baltimorejewishlife.com/news/news-detail.php?SECTION_ID=37&ARTICLE_ID=149333

18 שנים של מסעות מסע. 3,000 אנשי מקצוע ומארגנים צעירים התכנסו בפארק הירקון בתל אביב כדי לחגוג 18 שנים להקמת מסע ישראל. הם השתתפו בסדנאות לבניית קהילה כדי להשיק את השנה החדשה של מסע ישראל לתלמידי שנת הפער, מתמחים ומתנדבים.

https://www.jns.org/thousands-of-young-people-mark-18th-anniversary-of-masa-israel-journey/

חידון תנ"ך. בלילה הרביעי של חנוכה, ערך משרד החינוך בישראל את הגמר של חידון התנ"ך הבינלאומי למבוגרים באוניברסיטה העברית. הזוכים היו לירון בן משה הישראלי מאלפי מנשה ויאיר יוסף גוגנהיים מקרני שומרון.

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/317931

עוד סיבות לעלות לארץ! כתבה מצוינת הדוגלת בהגירה לישראל. שמש של 10 חודשים; אוכל אקזוטי; הצלחת החיסון; תמריצי מס ממשלתיים ותמיכה בהכשרת היי-טק למילוי 14,000 משרות פנויות; תוכניות יזמות; ביקוש לדוברי אנגלית עם ניסיון בתרבות מערבית ועוד.

https://www.calcalitech.com/ctech/articles/0,7340,L-3921411,00.html

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.