יום ראשון, 22 במרץ 2020

החדשות הטובות של ישראל 22 במרץ 20.


במהדורת ה- 22 במרץ 2020 החדשות הטובות של ישראל, השיאים כוללים:

Sonovia של ישראל אמורה לתרום 120,000 מסכות הגנה החדשות מפני וירוסים.
• ישראל מסייעת לרשות הפלסטינית להילחם בווירוס הקורונה
• טבע של ישראל תורמת טיפול בנגיף קורונה לבתי חולים בארה"ב.
• פרופסור ישראלי זכה ב"פרס נובל "למתמטיקה.
• חברת בדיקות אבטחה ישראלית עושה אקסית בסכום של 1.15 מיליארד דולר.
• המוזיאונים, התזמורת והרוכבים של ישראל עלו לרשת האינטרנט.
• מאגר מח העצם בישראל רשם את התורם המיליון שלו.

ההישגים הרפואיים של ישראל:

מסכות להגנה מפני וירוסים. Sonovia של ישראל נמצא כעת בייצור מלא של מסכות הפנים שלה המגנות על הלובש מפני נגיף הקורונוי. סונוביה תתרום לממשלת ישראל את 120,000 הראשונות מהמסכות החדשות לשימושם של עובדים רפואיים, חולים ועובדי מפתח. יותר ייתרמו למדינות אחרות.

הטיפול חוסך חולה בווירוס קורונה. נהג האוטובוסים הערבי-ישראלי, שהיה חולה אנושות מהנגיף, אינו מסוכן. הוא נדבק בנגיף מקבוצת תיירים יוונים וטופל בתרופות אנטי-ויראליות. במקרים חמורים נעשה שימוש בכלורוקין, רמדיזוויר ומספר תרופות ניסיוניות.

טיפול בתאי גזע עשוי להקל על תסמיני נגיף הקורונה. ניתן להשתמש בטיפול תאי מבוסס פלזיסטמה של ישראל באמצעות טיפול בשליה לטיפול בחולים הסובלים מסיבוכים בדרכי הנשימה והדלקתיות הקשורים לנגיף קורונה. פלוריסטם השיקה פרויקט משותף עם שני מוסדות רפואיים מבוססי ברלין.

ערכת בדיקת וירוס Coronav 30 דקות. BATM של ישראל פיתחה ערכת אבחון לאיתור נגיף קורונה מדגימות רוק תוך פחות מחצי שעה. הערכה מזהה כבר זיהומי נגיף SARS ו- MERS. BATM עסוקה כעת במסחור הערכה לייצור בקנה מידה גדול.

דחיפה כפולה לטיפול ALS פוטנציאלי. ה- FDA האמריקני העניק מעמד של תרופת יתום לטיפול ב- PrimeC ALS מטעם NeuroSense הישראלי. בינתיים, NeuroSense החלה ניסויים קליניים אנושיים בשלב 1 של PrimeC בשני אתרים בארה"ב ובדיקה אנושית בשלב 2a במרכז הרפואי סוראסקי בתל אביב.

הצלחת ניסוי עבור כדור סוכרת. אורמד בישראל הודיעה על תוצאות טובות של ניסויי שלב 2 ב לטיפול ORMD-0801 לסוכרת סוג 2. אורמד ידון כעת בתכניות שלב 3 עם ה- FDA האמריקני.

ייעוד פורץ דרך להשתלת קרנית. חברת EyeYon Medical זכתה בייעוד מכשיר פורץ דרך עבור שתל הסרטים הפולימריים של EndoArt, המחובר למשטח הקרנית האחורי, לטיפול בבצקת בקרנית. EndoArt הצליח בניסויים קליניים אנושיים מוקדמים.

קח רק את הויטמינים הדרושים לך. האפליקציה הישראלית Nutricco עוקבת אחר צריכת התזונה של האדם, מספקת ייעוץ תזונתי ומספקת ויטמינים חסרים לביתך. היא מיועדת למי שמבזבז כיום כסף ומסכן את בריאותו על ידי נטילת תוספי מזון מיותרים.

ריח כדי לשפר את הזיכרון בזמן שאתה ישן. מדענים מאוניברסיטת תל אביב ומכון ויצמן בישראל הוכיחו כי מתן ריחות מסוימים במהלך תהליכי זיכרון מחזק את השינה במוח. המחקר בדק את הזיכרון לאחר שימוש בניחוח ורד תוך שינון מילים ואז במהלך תנומה קצרה.

אישור האיחוד האירופי למוניטור צמיד לחץ הדם. בספטמבר 2019 חברת Biobeat של ישראל קיבלה את אישור ה- FDA עבור שעון החכם הרפואי שלה. כעת היא קיבלה גם אישור לסימן CE. שעון החכם מודד לחץ דם, תפוקת לב, נפח שבץ, חמצן בדם וקצב לב.

מכונת תפירה כירוגית. אנצ'ורה מדיקל בישראל מפתחת מכשירי תפר לשימוש חד-פעמי המשמשים להכנסת רקמות רכות למיקום הרצוי במהלך ניתוחים פתוחים ופחות פולשניים. אנצ'ורה גייסה עכשיו 4.5 מיליון דולר בסבב גיוס בהובלת תאגיד הויה היפני.

בניית מערכת הדמיה לסרטן הערמונית. הדמיה מולקולרית של איזוטופיה של ישראל התקשרה בשותפות פיתוח עם חברת Eckert & Ziegler הגרמנית לפיתוח ה- PSMA-11-Kit שלה להדמיית סרטן הערמונית. הצוות של איזוטופיה כולל כמה מהמדענים המובילים בישראל.

צופה הצלחה של טיפולי סרטן. מדענים ישראלים מוצאים לעתים קרובות דרכים חדשות להתאמה אישית של טיפולי סרטן. חלקם מבוססים על גנטיקה או חלבונים המביעים את הגוף. כעת חוקרי מכון ויצמן מפתחים מערכת שתנבא כיצד המטופלים יגיבו לאימונותרפיה.

ביטול נעילת נתונים רפואיים נוספים. MDClone של ישראל מארגן נתוני חולים כדי לסייע במחקר רפואי בישראל ובארה"ב. כעת התרחבה לקנדה עם בית החולים אוטווה - אחד מבתי החולים הגדולים בקנדה. הטכנולוגיה של MDClone יכולה להועיל לאלפי קנדים.

ישראל היא מכילה וכוללת:

מדליסט פארלימפי בונה כסאות גלגלים לספורטאים. דורון שזירי איבד את רגלו במהלך השירות בצה"ל. לאחר מכן התחיל לשחק כדורסל בכיסא גלגלים וירי פאראלימפיים, עבורם זכה במספר מדליות. הניסיון שלו הוביל אותו לעיצוב כסאות גלגלים לספורט כמו כדורסל, טניס, בדמינטון, רוגבי ואפילו ריקודים.

ישראלי עיוור וחירש מכין יין ברמה העולמית. יוסי סמואלס השיק יין YOSSI בשיתוף עם יקב הרודיון - היין הישראלי הראשון שנעשה על ידי עיוור וחירש. זה כולל גם תווית ברייל. ליוסי יש חושי ריח וטעם מוגברים. הוא למד יין בישראל ובצרפת עד שהפך ליינן.

סגן המשטרה המוסלמית הראשונה בישראל. סברין סעדי עומד להפוך לאישה המוסלמית הראשונה חובשת החיג'אב שמגיעה לדרגת סגן במשטרת ישראל. סעדי הוא ממשפחה מוסלמית מסורתית בעיירה בדואית בצפון ישראל. במשטרת ישראל יש כיום 55 נשים ערביות.

ישראל מסייעת לרשות הפלסטינית במניעת וירוס קורנו. הרשויות הישראליות העבירו מאות ערכות בדיקת נגיף קורונה לרשות הפלסטינית ולרצועת עזה, בתוספת טונות של חומר חיטוי. בנוסף, צוותים מקצועיים של ישראלים וערבים פלסטינים פועלים יחד למניעת התפשטות הנגיף.

הגנה על טייסי ארה"ב. חיל האוויר האמריקני העניק זה עתה לחברת אלביט הישראלית חוזה של 471 מיליון דולר ל -10 שנים. אלביט תספק מערכת להתריע על טייסי ארה"ב, אם שוגר טיל אינפרא אדום לעבר מטוסיהם, כך שהטייס יוכל לעסוק בתמרונים מתחמקים. המערכת כבר נמצאת בשימוש על ידי חיל האוויר הישראלי.

איך לגדל יבולים במדבר. מעבדת פיתוח בר קיימא של אוניברסיטת תל אביב מסייעת לחקלאים באסיה הכפרית ובאפריקה לגדל יבולים בתנאים צחיחים. האג-טק הישראלי מאפשר לחקלאים להשתמש במים ובדישון בצורה יעילה יותר, לגדל יבולים עמידים בפני מחלות ובצורת, ולרתום את הנתונים כדי להגדיל את התשואות והאיכות.

סודן מאשרת טיסות ישראליות בשטחה. סודן אישרה לראשונה הצפות על פני ישראל וממנה. כך שכאשר הטיסות יתחדשו, ברגע שנגיף הנגיף הקורנו יהיה מנוצח, הנוסעים האוויריים בין ישראל לדרום אמריקה יהנו מטיסות משך זמן קצר יותר מבעבר.

ישראל משתתפת בכנס נגד טרור במרוקו. פקיד ישראלי חסר שם השתתף בקבוצת העבודה "הטרור נגד הטרור והפרשת כספים" במרקש, מרוקו. אף על פי שלמדינות אין יחסים רשמיים, מרוקו אירחה את מנהיגי ישראל, וישראלים רבים אחרים ביקרו בה.

טיפול בנגיף קורונה לארה"ב. טבע הישראלית מייצרת הידרוקסיכלורוקין גופרתי, הגרסה הפחות רעילה של כלורוקין, שמקל על כמה מתסמיני נגיף הקורונה. טבע תורמת שישה מיליון טבליות מהטיפול כדי לסייע לבתי חולים בארה"ב לעמוד בביקוש צפוי.

פרופסור איטלקי משבח את הכנות הנגיף לישראל. מאסימו גלי הוא פרופסור למדעים ביו-רפואיים וקליניים באוניברסיטת מילאנו ומנהל מחלות זיהומיות בבית החולים לואיג'י סאקו במילאנו. בטלוויזיה האיטלקית הוא שיבח את ישראל כמדינה היחידה שהוכנה לבעיה הענקית הזו (וירוס הנגיף).

מדעי הטכנולוגיה:

הפרס הראשון בעולם למתמטיקה. הלל פורסטנברג של ישראל זוכה בנתח של פרס האבל ו -7.5 מיליון קרונרים נורבגיים ", כחלוצי השימוש בשיטות מתוך הסתברות ודינמיקה בתורת הקבוצות, תורת המספרים והקומבינטוריקה." הבל הוא המקבילה למתמטיקה של פרס נובל.

כיצד להשתמש במכשיר שלך. מכשירים רבים וחדישים יכולים להיות מחוברים לאינטרנט ולשלוט עליהם מאפליקציית סמארטפון. אבל הגדרת אלה יכולה להיות מורכבת. היצרנים ששיתפו פעולה עם טייס המשנה של ישראל יכולים כעת להשתמש בשירות כדי לאתר את הבעיה שלך ולהדריך אותך בתהליך.

תחרות רובוטיקה לנוער הגדולה בישראל. לפני המגבלות האחרונות על אירועים גדולים, נוער ישראלי הצטרף לבני נוער מארצות הברית להתמודד בתחרות הרובוטיקה הגדולה בישראל אי פעם.

עצירת בזבוז מים פלילי. המשרד לביטחון פנים בישראל מתקין מערכת לבקרת מים בבתי הכלא בישראל כדי לחסוך מאות אלפי מטרים מעוקבים של מים. זה כדי למנוע אסירים במכוון להשאיר ברזים במקלחות ובחדרי האמבטיה.

העתיד של עבודה פרילנסרית. Fiverr של ישראל החלה כשוק לאנשים שמוכרים שירותים תמורת חמישה דולר. הפרילנסרים שלה הרוויחו מאז למעלה ממיליארד דולר, ומכרו את המוצרים והשירותים האיכותיים שלהם ברחבי העולם - מבלי לעזוב את המחשבים שלהם. זה אפילו באמצעות AI כדי לעזור להם לתכנן סמלי חברה.

תקרא לי את זה. כפי שפורסם בעבר גוגל ישראל פיתחה את אפליקציית "גו" שקוראת תוכן אינטרנטי בקול רם. הצוות הישראלי שדרג כעת את האפליקציה, שכונתה כעת "קרא אותה". תכונות חדשות כוללות קול אנושי ותרגום ל 42 שפות. אתה יכול אפילו לומר לעוזר Google שלך, "היי גוגל, קרא את זה!".

איכות אוויר טובה יותר בבית ועבודה. Urecsys של ישראל מפתחת טכנולוגיות לטיפול באוויר למיטוב איכות האוויר במבני מגורים ומסחר. Urecsys מנבא ומגלה רמות זיהום ואז מפעיל בקרות בנייה להגנה על עובדים ותושבים. Urecsys בדיוק גייסה 4 מיליון דולר.

TIPA היא השנייה מבין 500 חברות המזון הטכנולוגיות המובילות. חברת האריזה הגמישה הקומפוזית הישראלית TIPA Corp זכתה במקום השני ברשת העולמית Forward Fooding's Food Tech 500 - "הרשימה המוחלטת הראשונה בעולם של הכישרון של AgriFoodTech."

כלכלה ועסקים:

אינסטינקט עמוק גדל. ההפעלה הישראלית של אבטחת סייבר ישראלית ההצלחה של Deep Instinct נמשכת. היא גייסה 43 מיליון דולר נוספים כדי לסייע בגידול צוות המכירות והשיווק שלה בניו יורק וצוות המו"פ שלה בישראל. ישנם כיום 10 מיליון מחשבי HP המותקנים מראש בטכנולוגיית האבטחה AI של Deep Instinct.

עוד חנות חדשה של איקאה. איקאה מתכננת לפתוח חנות נוספת בישראל, במושב אשתאול - צפונית לבית שמש. החנות בה 25,000 מ"ר תעסיק 400 עובדים ותשרת את אזור ירושלים.

רשת הג'לטו הישראלית משיקה את סניף NYC. רשת הג'לטו בבוטיק המשפחתית בישראל, אניטה, מתכננת לפתוח את הסניף הראשון שלה בעיר ניו יורק. הסניף בגובה 1,076 מ"ר בשדרה השנייה יציע 150 טעמים, החל מסורבה חלבוני לסורבה עונתי, וזנים נטולי סוכר וטבעונים, המוגשים מוויטרינות זכוכית ענקיות.

רכישה חכמה. מלאנוקס של ישראל נמצא בתהליך ההשתלטות על ידי Nvidia. אבל זה לא הפסיק לגדול. לאחר הרווחים האחרונים ברמת השיא היא רכשה כעת את חברת ההפעלה הרשתית האירית Titan IC Systems.

צ'קמרקס יוצאת תמורת 1.15 מיליארד דולר. צ'קמרקס של ישראל אמורה להימכר על ידי חברת המניות הפרטית הלמן ופרידמן תמורת 1.15 מיליארד דולר. זוהי הרכישה הגדולה ביותר אי פעם של חברת אבטחת יישומים. הבדיקות של צ'קמרקס מגלות פגמי אבטחה בפלטפורמות טכנולוגיות מרכזיות, כולל גוגל וסמסונג.

הפצת התמונה הנכונה. חברת ההפעלה הרנטגן הניידת הישראלית NanoX חתמה על הסכם עם קבוצת Gateway עבור הפצת מכשירי NanoX ברחבי אוסטרליה, ניו זילנד ונורבגיה. היא גם חתמה על הסכם עם USARAD, לפריסה של 3,000 מערכות NanoX בארה"ב.

כוח פיננסי לכוח גלי רדיו. כפי שדווח בעבר ההפעלה הישראלית, החיישן החדשני של וויליוט משתמש בגלי רדיו להפעלת מכשירי IoT ללא סוללות או חיווט חשמל. וויליוט גייס 20 מיליון דולר מכספי PepsiCo, Verizon ואחרים.

תרבות, בידור וספורט:

צא לסיור וירטואלי במוזיאונים ישראליים. המוזיאונים של ישראל עולים לרשת ומציעים סיורים מודרכים וירטואליים בתערוכות חדשות ופעילויות מהנות למבקרים בכל הגילאים. המוזיאונים כוללים את מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב לאמנות ובית המדבר של בן גוריון.

ההופעות המקוונות החיות של הפילהרמונית הישראלית. התזמורת הפילהרמונית הישראלית הופיעה בהופעה חיה "כמחווה לאוהבי המוסיקה בהסגר".

הצצה לתל אביב. סרטון של דקה כדי לתת משהו מהתחושה של העיר השנייה בגודלה של ישראל.

שני שחקני NFL מתאמנים עם צה"ל. וושינגטון רדסקינס מריצה את אדריאן פיטרסון ואת פינת הסוכן החופשי ג'וש נורמן התאמנה עם חיילים ישראלים במכון וינגייט בנתניה, ישראל. "מדהים להיכנס לשם ולהתאמן עם החבר'ה האלה כי הם בראש המשחק שלהם", אמר נורמן לפוקס ניוז.

רכיבה על אופניים אונליין עם רוכבי האופניים המובילים. צוות הרכיבה המקצועי היחיד בישראל, Israel Start-Up Nation (ISN), מוביל מסע קבוצתי וירטואלי מקוון. מעריצים עם מכשירי מאמן 'חכמים' יכולים להצטרף לאגדה הגרמנית אנדרה גריפל, גיא שגיב של ישראל, ואלכס דוזט הבריטי דרך הטלפונים, הטלוויזיות או האייפד שלהם.

המדינה היהודית:

עיר כנענית אחרת שנכבשה על ידי בני ישראל. ארכיאולוגים חשפו את העיר הכנענית לכיש, שנכבשה על ידי הצבא הישראלי, בראשות יהושע. "ויתן ה 'את לכיש בידי ישראל" (יהושע י', לב).

מערות בהן נלחמו יהודים ברומאים. ד"ר ינון שבטיאל, מרצה בכיר במכללה האקדמית צפת, זיהה מאות מערות בגליל ששימשו יהודים במהלך המרד הגדול ברומאים לפני כמעט 2000 שנה. תואר על ידי יוסף בן מתתיהו, הם הכילו מטבעות, צנצנות, מנורות וחלקי חצים.

סרביה תפתח משימה דיפלומטית בירושלים. נשיא סרביה אלכסנדר וויצ'יץ 'הודיע ​​בוועידת המדיניות של אייפא"ק בוושינגטון הבירה כי ארצו מתכננת לפתוח משרד כלכלי של לשכת המסחר ולמשימה דיפלומטית בירושלים.

400 שנה לברית הברית-ישראל. בשנים 1620-2020 אמריקאים ביצעו את קשריהם לארץ ישראל. בארצות הברית ישנם 18 ירושלמים, 32 סלמס (שמה המקראי המקורי של ירושלים) ו 83 שילוחים (שם עמד המשכן).

מיליון תורמים פוטנציאליים. העמותה הישראלית עזר מציון חגגה אבן דרך היסטורית של מיליון נרשמים למאגר מח העצם שלה. לפני הקמת המרשם בשנת 1979, היה למטופל סיכוי של 8% בלבד למצוא התאמה. כיום זה 76%. בישראל יש את המספר הגבוה ביותר של תורמים לנפש.

חוגג את החיים. אפילו מגיפת וירוסים לא יכולה לעצור חתונה יהודית דתית ישראלית. ישיבת מרכז הרב בירושלים התאימה את מגבלות משרד הבריאות על ידי שימוש במרפסותיה לאורחי הכלה והחתן. הסרטון מעביר מעט משמחת החגיגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.