יום ראשון, 16 בדצמבר 2018

החדשות הטובות של ישראל 16 בדצבמבר 18.


במהדורה ה -16 בדצמבר של החדשות הטובות של ישראל, נקודות השיא כוללות:

• מדענים ישראלים גילו מסלול חדש לטיפול באובדן שמיעה הקשור לגיל.
• זה רשמי - הטכנולוגיה הישראלית מובילה את ההצלחות הדיפלומטיות האחרונות של ישראל.
• הטכנולוגיה הישראלית הורידה את מספר התאונות באוטובוסים בלונדון.
• משמר החוף של ארה"ב ישתמש בטכנולוגיה ישראלית כדי לראות מעבר לאופק.
• ירדן רכשה עוד גז טבעי ישראלי וביקשה עוד מים ישראלים.
• שחקן הכדורגל הארגנטינאי ליונל מסי הצטרף למועדון מעריצים ישראלי.
• ארכיאולוגים בישראל גילו שרידי משכן המקרא.

הישגים רפואיים של ישראל

ייעול ה- FDA לטיפול בגידולים מוצקים. דיווחתי בעבר כי טיפול AGI-134 בגידול מוצק של BiolineRX בישראל הראה הבטחה. ה- FDA האמריקאי העניק זה עתה את המוצר הביולוגי למוצר החיסוני החדש. ניסויים מוקדמים מראים רגרסיה מלאה של גידולים.

שחזור מערכת העיכול. ה- E-Motion Medical קיבל את ה- CE Mark (כלומר, אישור אירופי) עבור מערכת ה- E-Motion שלו, המספקת טיפול גירוי המשחזר את תפקוד המנוע הטבעי של מערכת העיכול לחולים עם דיסמטיליות חריפה של מערכת העיכול

מסלול חדש לטיפול באובדן שמיעה. מדעני אוניברסיטת תל אביב פיתחו את המפה הראשונה בעולם של "מתילציה" (מניפולציה גנטית טבעית) המשפיעה על הפיתוח ובסופו של דבר אובדן תפקוד האוזן הפנימית כולה. הם גילו גנים חדשים רבים שעשויים לסייע בשחזור שמיעה לילדים חרשים ומבוגרים.

הולך עטלפים כדי להבין את המודעות המרחבית. חוקרי מכון ויצמן בישראל מצאו כי בני אדם דומים יותר לעטלפים מאשר לעכברושים באיך המוח שלנו עוזר לנו לנווט בסביבה. נוירונים של חולדות רק לפלוט לחיזוי. תנודות קצביות, בעוד שעטלפים ופריאטים משתמשים במנגנונים מורכבים בהרבה.

תוכנית חדשה לטיפול בהפרעות אכילה. המרכז הרפואי רמב"ם חיפה הקים תכנית יומית חדשה לטיפול בצעירים עד גיל 30 בצפון הארץ עם הפרעות אכילה. כל מטופל מקבל תוכנית אינטנסיבית, מותאמת אישית וגישה לרופאים, אחיות, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, דיאטנים ועובדים סוציאליים.

מחלת השינה טפיל הגנום מפוענח. ד"ר נועם קפלן מהטכניון הוא חבר בצוות בינלאומי של מדענים שפיתח את הגנום של הטפיל הקטלני טריפנוסומה ברוסי - הגורם למחלת השינה האנושית. זה אמור לעזור בפיתוח של טכניקות כדי לחסום את המחלה קטלנית.

מעבדת המעבדה של מיקרוביום - ניתוח של 5 מיליון דולר. כתבתי כי חברת סטארט-אפ הישראלית תספק לחברי "קופת חולים כללית" תוכניות תזונה מותאמות אישית המבוססות על ניתוח דנ"א של מיקרוביום מעיים. DAYTWO מקימה כיום מעבדה בשווי 5 מיליון דולר ברחובות, ביחד עם מכון ויצמן.

על עכברים ואנשים. הביוטכנולוגיה הישראלית ומכון הטכניון בישראל מנתחים את המערכת החיסונית ברמת התא. כתוצאה מכך, הם פשוט פורסמו עכבר חדש פורץ למודל האנושי. זה יעזור למדענים לפתח טיפולים מהר יותר כי העבודה הן בניסויים קליניים ובני אדם. וידאו נהדר.

טיפול חדש לאי ספיקת לב. חברת הסטארט-אפ הישראלית ווייטסוול הישראלית, שהוקמה בישראל, פיתחה פתרון מינימלי פולשני לאי ספיקת לב חריפה. זה כרוך בקטטר לניקוז עודף נוזל. ווייטסוול גייסה 30 מיליון דולר כדי לתמוך בפיתוח ובניסויים.

המטופל המנחה מערכת הדרכה. דיווחתי בעבר שאוניברסיטאות חיפה ובן גוריון בנו את MobiGuide כדי לפקח על מטופלים מחוץ לסביבות מבוקרות קלינית. MobiGuide היא כעת מערכת AI הראשונה לניהול אוטומטי של פרפור פרוזדורים וחולי סוכרת הריונית.

ראה את המכשיר החדש מיגרנה הקלה. דיווחתי בעבר כי Neurolief של ישראל היה אמור לפתח מערכת לא פולשנית שיכול להקל על כאבי ראש מיגרנה. מאמר זה מציג את המכשיר, מתאר את הטכנולוגיה והתוכניות. המכשיר נמצא גם בניסויים לטיפול בדיכאון.

ישראל מקובלת וגלובלית

ישראל תומכת באנשים עם מוגבלויות. הפרלמנט הישראלי ציין את היום הבינלאומי לאנשים עם מוגבלות (IDPD) ב -3 בדצמבר. 8 מיליון תושבי ישראל כוללים 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות שהם חלק אינטגראלי מהחברה הישראלית, והווידאו הקצר הזה מפרסם אותו.

הנשיא מארח 60 ראשי ערים מגוונים. בעקבות הבחירות האחרונות לראשות העיר, הדגיש הנשיא ראובן ריבלין אינטרסים משותפים באירוח 60 ראשי ערים חדשים בבית הנשיא בירושלים. ראשי הערים ייצגו את כל חלקי החברה הישראלית, חילוניים, חרדים, דתיים וערבים, בדווים ודרוזים.

רופא ישראלי-ערבי הוא נציג נוער לאסיולוגיה באסיה. ד"ר רשאד אבוסלה, מהמרכז הרפואי רמב"ם, מונה על ידי האיגוד הבינלאומי לאנגיולוגיה (IUA) כדי להיות סגן יו"ר ועדת הנוער הצעירה הבינלאומית. ד"ר אבוסלה ייצג את ישראל ואסיה בשלוש השנים הקרובות.

בית הספר עבור מהגרים. דיווחתי קודם על כישורי המחשב הלא-ממשלתיים בישראל, לכ -38,000 מהגרים אפריקאים בישראל. מאמר זה מתאר את בית הספר בבית הספר "מנשר" בדרום תל אביב שבו מתנדבים ישראלים מחנכים מהגרים, פליטים ומבקשי מקלט.

בבקשה, אנחנו יכולים לקבל עוד מים? משלחת ירדנית הגיעה לישראל וביקשה להגדיל את הקצאת המים לממלכה, אשר סובלת ממחסור חמור. ישראל כבר שולחת לירדן 50 מיליון מ"ק כחלק מהסכמי שלום.

תראו מי לוקח קורס מקוון ארכיאולוגי המקרא. קורס מקוון באוניברסיטת בר-אילן, שכותרתו "ארכאולוגיה מקראית": הארכיאולוגיה של ארץ ישראל העתיקה ויהודה, משך למעלה מ -1,000 תלמידים מרחבי העולם, כולל מפקיסטאן, איחוד האמירויות הערביות ועומאן, שאין להם שום קשר לישראל.

מחקר משותף עם ברזיל. רשות החדשנות הישראלית חתמה על מזכר הבנות עם הסוכנות הברזילאית למחקר תעשייתי וחדשנות. כל רשות תקצה 5 מיליון דולר על פני חמש שנים כדי לתמוך בפרויקטים של מו"פ המביאים לפתרונות לאתגרים הטכנולוגיים הרלוונטיים לשני העמים.

פריצות הדרך הדיפלומטיות של ישראל. בשנת 2010, שגרירת ישראל באו"ם, גבריאלה שלו, אמרה כי "ישראל היא המדינה הבודדה והמבודדת ביותר בעולם". אבל בשמונה השנים האחרונות היתה למדינה היהודית פריצות דרך דיפלומטיות חריגות בהודו, בסין, באמריקה הלטינית, במזרח אירופה, באפריקה ובמפרץ.

הטכנולוגיה הישראלית סוללת את הדרך לדיפלומטיה. דיווחתי בעבר כי דיפלומטים ישראלים יקבלו הכשרה בתחום הטכנולוגיה, החדשנות והיזמות לפני היציאה לחו"ל. עכשיו הם מאומנים איך "לדבר טק", להפגין את החדשנות של ישראל ולהשתמש בו כדי לקדם את האומה. על הזמן מדי!

מדע וטכנולוגיה

כנס אילת-אילות אנרגיה. ועידת אילת לאנרגיה מתחדשת בינלאומית באילת לשנת 2018 היא אירוע האנרגיה המוביל בישראל. בין 2 ל -4 בדצמבר הגיעו לאילת אלפי משתתפים מכל רחבי העולם. האירוע השיק את "מזרח אפריקה לגריד טכנולוגיות" של אילת אילות, שהביא את החדשנות הישראלית לאפריקה.

תוכנית אנרגיה מתחדשת. רשות החדשנות הישראלית (IIA) משיקה תוכנית ניסיונית שנתית בהיקף של 7 מיליון דולר למימון ותמיכה בחברות המחייבות מו"פ בתחומי אנרגיה מתחדשים ויעילים. עד 2.5 מיליון שקל זמין לפרויקטים בחלופות דלק, אנרגיה גיאותרמית, דלק, רשת חכמה, אחסון וכו '.

מרכז המחקר של אוניברסיטת סין נחשף. דיווחתי בעבר על פרויקט משותף באוניברסיטת תל אביב עם אוניברסיטת צינג-הואה בסין, להקמת מרכז מחקר חדש בשנג'ן. שתי האוניברסיטאות החלו את תוכניותיהן ב -2016 והציגו אותן רק בפורום החדשנות בסין.

העברית משיקה מרכז פינצ'ק. האוניברסיטה העברית בירושלים פתחה מרכז פינטק חדש, במימון תרומה של 1.3 מיליון דולר מהיזם הישראלי דוד גרשון. מטרתו היא לגדל חברות סטארט-אפ ישראליות ולהגדיל את המכירות בחו"ל. כמו כן, מטרתו היא לגייס דור חדש של יזמים ישראלים.

בשר טחון טבעוני סטארט-אפ זוכה בתחרות המזון האירופית. חברת הסטארט-אפ הישראלית Jet EAT, שפיתחה טכנולוגיה להדפסה תלת-ממדית של תחליפי בשר טבעוניים, נבחרה כאחת הזוכות בתחרות רשת המאיצים של 2018. התחרות מתארח על ידי המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה.

מוצרים צמחוניים מחלבון החומוס. דיווחתי בעבר על חברת InnovoPro בישראל, המפתחת ריכוז של 70% מחלבון. הוא מייצר כעת מוצרים אבטיפוס כמו פודינגים, חלופות בשר, חטיפים עתירי חלבון ומיונז טבעוני. היא גם גייסה 4.25 מיליון דולר.

שדות תעופה למזל"ט. חברת הסטארט-אפ הישראלית Highlander Aviation פיתחה תוכנה שמנהלת ומתאמת את הפעילות של ציי אוטונומי. היא גייסה 1.5 מיליון דולר כדי לסייע לה להתרחב בעולם. Highlander מתכוונת לבנות שדות תעופה מיוחדים עבור מזל"ט מסחרי, שבו העלונים יכולים לנחות ולהטעין.

ריפוי עצמי תוכנה מאיצה ביפן. דיווחתי קודם על מעבדת אורורה הישראלית, שמערכותיה קובעות בעיות במכוניות מחוברות. אורורה נבחרה רק להשתתף בתוכנית אצווה 2 האצה של Plug and Play יפן. פלטפורמת התוכנה של אורורה חשובה ליצרני הרכב

הטכנולוגיה הישראלית הופכת את האוטובוסים בלונדון לבטוחים יותר. מפעיל האוטובוסים הלונדוני, Abellio, השיק משפט באוקטובר ב -66 מאוטובוסים של טכנולוגיית הימנעות מהתנגשות ישראלית ממוביילי (כיום חלק מאינטל). ממצאים עד כה מראים כי הוא הפחית התנגשויות מנע על ידי 29% ופציעות מופחת התנגשויות כאלה ב -60%.

חדש ההיגוי ההגה הוא מודפס 3D. חברת מוצרי הרכב הגלובלית Techniplas השתמשה במדפסת DragonFly Pro 3D ממדד Nano בישראל כדי לעצב גלגל הגה חדש המשלב את טכנולוגיית התאורה הקוגניטיבית הקניינית שלה עם אלקטרוניקה מודפסת תלת-ממדית בשלב יחיד.
https://www.youtube.com/watch?v=CHUFCD5bmJ8 (סגן הנשיא של הטכניון אבי רייכנטל)

מנקה בריכה חכם. ישראל מאיטרוניקס, היה שותף המנצח של 2018 בריכה חידושים גביע חכם פרס על הדולפינים שלה iO רובוטי הבריכה מנקה מופעל על ידי למידה עצמית AI הטכנולוגיה שמציעה 3D מיפוי דיגיטלי של הבריכה. Piscine גלובל, ב ליון, הוא בריכת שחייה מובילה באירופה ואירוע בריאות.

שים אותם בכל מקום שתרצה. כבר דיווחתי בעבר על טעינת ה- Wi-Fi ועל מערכת הטעינה החדישה של WiFi (10 מטר). Wi-Charge הופך כעת אמזון ספציפי ו- Google רמקולים חכמים לתוך הרמקולים האלחוטיים. Wi-Charge גם מתרחבת עם שותפים חדשים עבור תוכנית OEM שלה.

צביעה באינטרנט בכל צבע. הטכנולוגיה של פתרונות הטווינה של ישראל ממשיכה לצבוע חוט לבן אחד על המדף לכל אורך מבוקש ובכל אחד ממיליוני הצבעים והגוונים והדרגות. זה מבטל את יעילות צובר קונבנציונאלי יעיל של חוט בשימוש היום. טוויין גייסה 22 מיליון דולר.

מערכות עבור משמר החופים של ארה"ב. משמר החופים של ארצות הברית ישתמש במערכת MilliSAT L / W של חברת GetSat הישראלית. קו מעבר לטווח הראייה שלה (BLOS) יתמוך בטכנולוגיית המודיעין של משמר החופים, במעקב, בסיור, בסיוע הומניטרי, במשימות חיפוש והצלה ובסיוע לאסון.

כלכלה ועסקים

שותפותה של רקית בנקיזר עם ישראל, רשות החדשנות הישראלית (IIA), חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת הבריאות האמריקנית רקיט בנקיזר (RB). ה- IIA יסייע ל- RB לאתר חברות סטארט-אפ ישראליות המתמקדות ב- AI ובלוקצ'ין ומתאימות להשקעות ש- RB עושה בהן.

ירדן קונה יותר גז ישראלי. תמר פטרוליום תספק עד 1 BCM גז ישראלי בשווי של 200 מיליון דולר לחברת ברום ירדן ולחברת האשלג הערבית. ירדן החלה לקבל גז ישראלי ב -2017 לאחר עסקה בסך 500 מיליון דולר

הסוללה טעינה ההפעלה מקבל דחיפה סינית. אני כבר דיווחתי בעבר על StoreDot של ישראל וסוללות חדשניות טעינה מהירה. עכשיו, סין EVE אנרגיה בע"מ חתמה על הסכם עם StoreDot. לייצר את מוצרי החברה בישראל לכלי רכב חשמליים ולניידים בסין.

The OurCrowd גלובל משקיעים הפסגה. ב -7 במארס 2019, בירושלים, בישראל, מעל 15,000 אנשים מ -120 מדינות צפויות להשתתף בכנס השנתי השנתית השנתי OurCrowd השנתי. הנושא שלה הוא "startups: ביצוע השפעה עולמית", - פריצת דרך טכנולוגיות שלהם ואת ההשפעה החברתית בעולם.

מורגן פרימן כל כך מגניב. זוכה האוסקר האוקגוגני, מורגן פרימן, ייראה בקרוב על פני שלטי חוצות ישראליים ומסכי טלוויזיה כמו הפנים החדשות של מזגני תדיראן. פרימן חתמה על הסכם עם תדיראן כדי לנהל את הקמפיינים של החברה.

הגנה על מיליוני מכוניות. דיווחתי בעבר על ERM Advanced Telematics בישראל ומערכותיה המונעות התקפות סייבר על מכוניות מחוברות. ERM עכשיו מגן ומפקח על 5 מיליון מכוניות ברחבי העולם. כיום היא מתרחבת באמריקה הלטינית ומתמקדת בניהול ציי הרכב ובשווקי ההתאוששות של כלי רכב גנובים.

עובדים לשעבר של אינטל משקיעים בטכנולוגיה הישראלית. חמישה מנהלים בכירים לשעבר של אינטל ייסדו את קבוצת ההשקעות NextLeap Ventures. היא כבר השקיעה 1.5 מיליון דולר בחמש חברות סטארט-אפ ישראליות - גארד-נוקס, זוטה-ליבה, מג'נטיק איי, מונטפור (ראה כאן) ו- TechsoMed. 80 עובדים לשעבר של אינטל הגיעו הלילה האחרון שלה פיץ '.

תרבות, בידור וספורט

אמנות עירונית בירושלים. התשתיות התרבותיות של רשות הפיתוח של ירושלים ושל התחום הציבורי של עדן יזמו את הציור של 11 ציורי קיר מרהיבים באזור תלפיות בירושלים. הם יצירות של גליל בינלאומי של אנשי מקצוע, כולל מסין, ספרד, מקסיקו, ברזיל וישראל.

פסטיבל המחול מושך אח"מים מ -45 מדינות. פסטיבל המחול הבינלאומי ה -24 (דצמבר 5 - 9) נערך במרכז סוזן דלל בתל אביב. 178 אורחים VIP מ 45 מדינות כללו את מנהלי פסטיבלי הריקודים של מונפלייה, ליון, טורונטו, ונקובר, סיאטל, סינגפור ועוד רבים.

הדפס יריד בתל אביב. תערוכת "יריד היריד" באולפן הדפוס של תל-אביב, שסיים את תחילת דצמבר, היתה כה פופולארית עד שנפתחה מחדש בסוף השבוע הבא. מטרת האירוע היתה להביא צילום טוב לצעירים. 150 צלמים נבחרו באמצעות שיחה פתוחה בפייסבוק ותמונות עדיין ניתן לרכוש באינטרנט

חותמות ישראליות חדשות. ב"ישראל פוסט "הוציאה בולים חדשים ובהם הישגי ישראל ברובוטיקה; עצי ישראל ובעיות משותפות בו זמנית עם ארה"ב ועם פולין.

הר מירון. שביל הטבע המעוגל 100% בשמורת הר מירון מוביל מנחל מורן לנחל נריה על פני חורשות מדהימות ונופים קסומים. בדוק את מזג האוויר הראשון, כי זה דורש הליכה בתוך הנהר, אשר נותר יבש רוב השנה למעט מיד לאחר הגשם.

מסי מצטרף למועדון המעריצים בית"ר ירושלים. אגודת הכדורגל הארגנטינית ליונל מסי הפכה לחבר במועדון המעריצים של קבוצת הכדורגל הישראלית בית"ר ירושלים. בעל בית"ר ומנכ"ל מעבדות סירין, משה חוגג, הציג את מסי עם כרטיס חבר וחברת סיריין בטלפונים ניידים בברצלונה, שם מסי משחק באופן מקצועי.

מדינת היהודים

שריד מהמשכן גילה. ארכיאולוגים חופרים בשילה גילו רימון חרסינה באורך 20 ס"מ, שראשיתו למעלה מ -3000 שנה עד למשכן בתקופת הברזל הראשונה. זה אותו הצורה כמו פעמונים בצורת רימון על גלימות הכוהנים וכנראה מעוטר המשכן.

עדות ארכיאולוגית לחנוכה. דיווחתי בעבר על מוזיאון בית זיבנברג שנבנה על גבי שרידי בית בן 2000 בירושלים. לאחרונה גילו ארכאולוגים אבנים גדולות מבניין מתקופת החשמונאים, וזמנם של מכבי החנוכה.

וניל עתיק שנמצא בישראל. העדויות הראשונות לשימוש בווניל התגלו בשאריות מקבר בן 3,600 שנה במגידו בישראל. סוחרים כנראה הביאו את התבלינים מסחלבים שגדלו באפריקה. מדענים חשבו בעבר כי וניל שמקורם בדרום אמריקה, כמה אלפי שנים מאוחר יותר.
https://www.timesofisrael.com/residue-found-in-3600-year-old-holy-land-tomb-rewrites-the-history-of-vanilla/

מגילות חדשות של ים המלח? הארכיאולוגים עסוקים בחפירת שתי מערות שהתגלו לאחרונה על פני ים המלח, המכילות צנצנות, עטיפות ושברי גלילה אפשריים. אף על פי שהמערה נשדדה, השודדים לא חפרו עמוק, והארכיאולוגים היו מלאי תקווה לגילוי חדש.

תורם המסתורין מעניק מתנות לחנוכה לילדים מאושפזים. תורם אוסטרלי אלמוני שלח משלוח של צעצועים למאות ילדים בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט בחיפה. זה לקח משאית מיוחדת להובלת כל 1,150 צעצועים. צעצועים שנותרו יינתנו לילדים כל השנה.

פרס למצילים ללא גבולות. שרת המשפטים של ישראל, איילת שקד, הציגה את ארגון המצילים ללא גבולות עם אות הצטיינות בוועידת "ערוץ שבע" בבברלי הילס, לוס אנג'לס. 1,000 מתנדבים של RWB מעניקים סיוע רפואי דחוף ביהודה ושומרון.

קק"ל למימון החינוך בישראל בבתי ספר יהודיים בבריטניה. קק"ל בריטניה נותנת 1.2 מיליון ליש"ט ל18 בתי ספר יהודיים בבריטניה כדי לקדם את תוכניות החינוך בישראל. מטרתו לחזק את הזהות היהודית ואת הקשר עם ישראל ליותר מ -12,000 תלמידים. בתי הספר היסודיים מקבלים מענקים של עד 10,000 ליש"ט בשנה ותיכון עד 50,000 ליש"ט.

המצעד הראשון של העם היהודי. כ- 6,000 יהודים מישראל ומרחבי העולם השתתפו במצעד העם היהודי הראשון בירושלים. הצועדים נשאו את מעגלי המצעד של מייסי. התווים כללו דרקונים סיניים, בובות, סמורף, בן גוריון והרצל.

אוסטרליה מכירה בהון ישראל. ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון, הודיע ​​כי "אוסטרליה מכירה כיום במערב ירושלים, בהיותה מקום מושבה של הכנסת ורבים ממוסדות השלטון היא בירת ישראל". אוסטרליה יקים לשכת המסחר והביטחון במערב ירושלים.

בית הספר הריאלי "נסים חנוכה". מגזין בית הספר הריאלי בחיפה הציג את פרויקט תלמידי חטיבת הביניים שלו, המתרגמים מאמרים מעלון "וידיאוד ניוזלטר" לעברית. זה המאמר האחרון בדף. הנה מה שכתוב שם:
נס חנוכה – הניוזלטר "חדשות טובות ישראל" מתורגם לעברית בשיתוף עם תלמידי תיכון הדר
"חדשות טובות ישראל" – ניוזלטר שבועי באנגלית המופץ לקוראים רבים ברחבי העולם.
בניוזלטר תמצאו חדשות וחידושים מישראל בכל תחומי החיים ומעשים טובים שקורים במדינה הקטנה והנפלאה שלנו.
קבוצת תלמידים, בשיתוף עם סניף תיכון הדר בהנחייתה של מרלין, עוסקת בתרגום של מאמרים נבחרים, זאת במטרה להנגיש את התכנים גם לציבור בישראל.
תלמידים שנענו למטלה התנדבותית ואצילית זו, זכו בתזכורת מכובדת וסיקור של החגיגות ה- 105 של בית הספר.
תהליך התרגום מרחיב למתנדבים את ידיעותיהם באנגלית, מרחיב אופקים ומעודד עשיה חיובית.
בכך הם הופכים לשגרירים צעירים של חדשות טובות ישראל, ושגרירים יצירתיים של בית ספר הריאלי וסניף תיכון הדר.
למעבר לעמוד "חדשות טובות ישראל" לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.