יום ראשון, 6 בינואר 2019

החדשות הטובות של ישראל 6 בינואר 19.


במהדורה ה6 לינואר 19 של החדשות הטובות של ישראל, נקודות השיא כוללות:
• שתי תגליות על אנזים יכולות להפוך את המאבק נגד וירוסים וסרטן.
• בינה מלאכותית ישראלית זיהתה אלפי דימומים במוח.
• בישראל יש מרכז סטרילי לחינוך חינוכי לילדים עם סרטן.
• נשיא ברזיל מעניק כבוד לראש ממשלת ישראל.
• חברת סטארט-אפ ישראלית יצרה מיץ תפוזים בריא יותר.
• כשהטיסה הישירה הראשונה מגיעה מברזיל, ישראל מקדמת בברכה את התייר ה4 מיליונים.
• הונדורס מעבירה את שגרירותה לירושלים.

הישגים רפואיים של ישראל

דרכים חדשות להילחם בוירוסים וסרטן. מחקר בינלאומי מקביל בקרב מדעני אוניברסיטת חיפה ובר אילן גילו את תפקידו המרכזי של האנזים ADAR1 במערכת החיסון וכיצד הוא יכול להפוך למסלול חדש לחיסול וירוסים וסרטן.

סיבת אי ספיקת לב בהריון. חוקרים ישראלים מאוניברסיטת תל-אביב ומרכז רפואי שיבא מצאו את הסיבה לאי ספיקת לב לפני הלידה ואחרי הלידה. הם גילו פגם פונקציונלי בתאי הלב אשר אמור להוביל לאבחון מוקדם, מניעה וטיפולים.

לא עוד כאב. חברת זיגופיקס הישראלית ביצעה את הניסוי האנושי הראשון של מערכת הקיבוע המשותפת של זלוק. יום אחד לאחר הניתוח המינימלי פולשני, כאבי הגב והרגליים של האישה בת ה -67 עברו מרמה 9 לרמה 1 ואחרי שישה חודשים זה היה אפס.

לאחר כריתת כירורגית. מדי שנה מתבצע למעלה מ -13 מיליון כריתות שד, כריתות גב, שחזור ואסטטיקה. האזברה הישראלית היא הפטנט הראשון החד פעמי מתוצרת אישית עבור פעולות כאלה. נוח, סופג, חוסך זמן ומגן מפני זיהומים.

הצלת חיים במסצ'וסטס. דיווחתי בעבר על מערכת קליאו מדיקל הישראלית ועל מערכת AI שלה כדי להזהיר מפני הידרדרות חולי ICU. Clew הוא עכשיו שותף עם UMass הזיכרון המרכז הרפואי במסצ 'וסטס, באמצעות מנוע אנליטי מתקדם שלה כדי לשפר את הטיפול בחולה UMass.

הדסה מאיצה עם IBM. המרכז הרפואי הדסה וIBM ישראל הקימו מאיץ מיוחד לחברות לפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום הרפואה הדיגיטלית. תהיה להם גישה למשאבים של IBM ואנשי צוות של בית החולים.

חברת DBS המובילה בעולם. דיווחתי בעבר על Alpha Omega ומכשיר לחיקוי מוחי (DBS) של ישראל לטיפול בבעיות כגון מחלת פרקינסון. אלפא אומגה מחזיקה בנתח שוק של 100% בישראל ופועלת בארה"ב, אירופה ועכשיו (הודות להשקעה של 7 מיליון דולר) בסין.

תגובה במעיים בטיפול ב- IBD. דיווחתי בעבר על BiomX. הביוטכנולוגיה הישראלית יצרה שותפות עם ג'נסן - זרוע המחקר והפיתוח של ג'ונסון אנד ג'ונסון. ביומקס XMarker מבוסס פלטפורמת מבוססי מיקרוביום ישמש לסיווג מגיבים לטיפולים במחלות מעי דלקתיות.

למה כולסטרול LDL רע? חוקרי מכון ויצמן בישראל זיהו כי הבעיה עם כולסטרול LDL היא כאשר LDL עודף מופקד על קירות כלי הדם. זה הופך לחומר רעיל אשר מפעילה תאים חיסוניים כדי ליצור גבישים, המוביל לדלקת ומחלות עורקיים.

דימום מוחי מאבחן 140,000 אנומליות. דיווחתי בעבר על Aidoc של ישראל ועל כלי AI שלה לניתוח סריקות מוח כדי לזהות דימום או סיכון לדימום. עכשיו בשימוש ב 50 מוסדות רפואיים, Aidoc ניתח 300,000 סריקות וזיהה 140,000 חריגות.

ישראל מקובלת וגלובלית

שגריר ארה"ב מארז מזון לנזקקים. שגריר ארה"ב בישראל, דוד פרידמן ואשתו תמי, סייעו לארוז מזון למשפחות נזקקות לצדקה בירושלים. 40 עובדי שגרירות ארצות הברית בירושלים התנדבו להושיט יד למפעלי המזווה של "חב"ד חב"ד", שתומכים ב -8,500 משפחות ישראליות מכל הדתות.

מעונות יום ראשון לילדים מסרטן. "מעון היום לחלומות" של ישראל, ידוע כ"מרכז החינוכי וההבראה הסטריאלי הראשון בעולם "לילדים עם סרטן. עבור 35 הילדים שלה, זו הפעם הראשונה שהם יכולים לשחק עם ילדים אחרים. וגם, עבור 80% כי לרפא, הוא מכין אותם להשתלב מחדש בחברה.

40% מהנשים מועסקות בישראל. שיעור התעסוקה של נשים ערביות עלה ב -3.8% ב -2018, לאחר עלייה של 2.5% ב -2015. כמעט 40% מהנשים הערביות מועסקות, שנתיים לפני יעד ממשלת ישראל לשנת 2020. דו"ח טאוב מייחס את העלייה לגבוהה חינוך.

זמנים יוצאי דופן ביחסים בין ישראל לערבים. הקרן לנשיאות, הרב מרק שנייר, מתארת ​​את עבודתו בהבנת ונורמליזציה בין ישראל למדינות המפרץ הערביות: "אנחנו חיים בזמנים יוצאי דופן" ו"אי אפשר להפריד בין ישראל ליהדות ", הוא אומר.

מרכז קהילתי בחסות ישראל בדרום אפריקה. שגריר ישראל בדרום אפריקה חשף מרכז קהילתי מפואר ביוהנסבורג. המרכז הקהילתי ייהנה מ -400 ילדים באחת השכונות הקשות ביותר - בעיר סווטו, בפאתי העיר הגדולה ביותר בדרום אפריקה.

מה ישראל עושה באינדונזיה? צוות "ישראיד" פועל להשבת הגישה למים בטוחים עבור קהילה שלמה של יותר מ -300 משפחות - למעלה מ -1,400 נפש. היא גם הובילה הכשרה לקידום היגיינה בבתי ספר יסודיים, וחילקה ערכות חינוך ועזרה למשפחות רבות שאיבדו את בתיהן.

ראש ממשלת ישראל מקבל את הכבוד הגבוה ביותר של ברזיל. מיד עם השבעתו של ג'איר בולסונרו כנשיא ברזיל, הוא ניגש לחבק את בנימין נתניהו, בביקורו הראשון של ראש ממשלת ישראל בברזיל. הוא גם העניק לו את המסדר הלאומי של הצלב הדרומי - המדליה היוקרתית ביותר של ברזיל עבור נכבדים זרים.

צילום ישראלי בירח יכיל את הטוב ביותר של האנושות. במשלחת הירח של ישראל, 2019, ינחת רכב הנחיתה את הצהרת העצמאות וההמנון הלאומי של ישראל; התנ"ך; זיכרונותיו של ניצול שואה; ציורי ילדים של מרחב והירח; אמנות, מדע, טק וספרות; ואת תפילת הדרך.

מדע וטכנולוגיה

חיסון לדגי קוי. קואקס ישראל פיתחה חיסון "KV3", המסייע במניעת וירוס קופי הרפס, מחלה מדבקת מאוד שיכולה לגרום לתמותה משמעותית בחוות קרפיונים משותפות. KoVax רכשה זה עתה את חברת Phibro Animal Health Corporation בניו ג'רסי, אך ממשיכה במו"פ הישראלי שלה.

מיץ טוב יותר, פחות סוכר. חברת הסטארט-אפ הישראלית "בטר מיץ" שותפה עם האוניברסיטה העברית בירושלים כדי להפחית את עומס הסוכרים הפשוטים במיץ תפוזים 100%. הם הפכו את פרוקטוז, גלוקוז סוכרוז לסוכרים שאינם לעיכול וסיבים. כל הויטמינים הטובים נשארו.

עוד פיתוח ישראלי לביטחון כלי רכב. לישראל יש פתרונות אבטחה רבים כל כך לרכבים מחוברים. טכנולוגיית VSentry של Saferide משלבת רב-שכבתי של cybersecurity עם טכנולוגיית זיהוי חכמה וטכנולוגיית זיהוי אנומליות. SafeRide הצטרפה ללא כוונת רווח הברית של GENIVI של ספקי תוכנה לרכב.

הגנה על פרטיות באינטרנט. חברת cybersecurity הישראלית Kape Technologies פיתחה את ה- CyberGhost VPN כדי להגן על הפרטיות של יחידים. מנכ"ל עידן קפו, עידו ארליכמן, דיבר על הטכנולוגיה ב- ILTV. התוכנה האחרת של Kape כוללת כלי תיקון למערכות הפעלה PC פגומות.

3D הדמיה על שבב. בעבר דיווחתי על החיישנים המדהימים של "ויאר". עכשיו Vayyar השיקה MMWave 3D שלה מערכת הדמיה על ערכת שבב. שימושים אפשריים כוללים הימנעות מכשולים, אבטחה, פתחי דלת אוטומטיים וגילוי פוזה. אפילו ה- BBC התרשם.

מוקד טלפוני טוב יותר. הסטארט-אפ הישראלי Voicenter מציע מערכת מבוססת תוכנה המבוססת על תוכנה המשלבת את כל הפתרונות הנדרשים למוקד הטלפוני בפלטפורמה אחת קלה לשימוש. מייסד וויצ'נטר, ניצן גוטמן, הסביר עוד ב- ILTV.

האינטרנט של הקרקע. אני כבר דיווחתי בעבר על CROPX בישראל ועל מערכת השקיה חכמה שלה. CropX מתוכננת לפרוס רשת של מערכות השקיה אוטומטיות ברחבי העולם, בהתבסס על "האינטרנט של הקרקע". CROPX פרסה 2,000 חיישנים ב -40 מדינות, כולל ארה"ב, קנדה ואוסטרליה.

אזור השינה האישי שלך. Napup חברה ישראלית יצרה משענת ראש משולבת, מסכת עיניים ורמקולים משולבים עבור האולטימטיבי בנוחות בתוך הטיסה. מנהיגי Napup הסביר יותר על ILTV.

כלכלה ועסקים

שיא מימון לחברות סטארט-אפ ישראליות. סטארט-אפים ישראלים גייסו כ -5.7 מיליארד דולר ב -11 החודשים האחרונים עד סוף נובמבר. זה עולה בהרבה על 5.24 מיליארד דולר שגויסו בכל שנת 2017 (השיא הקודם).

האופטימיות הכלכלית המתועדת היטב של ישראל. השגריר יורם אטינגר הדגיש כמה אינדיקטורים כלכליים חיוביים בדו"ח האחרון שלו. מדובר בשתי רכישות בהיקף של מאות מיליארדי דולרים של חברות ישראליות; רישום השקעות הון סיכון; וחסרונות של HP, דרום קוריאה, סין והאקונומיסט.

למה סין אוהבת את ההיי-טק הישראלי. 15 יזמים ואנשי חינוך ישראלים השתתפו בפסגת החינוך הגלובלי בבייג'ינג. משפחות סיניות דורשות חינוך איכותי, מה שהופך את סין לשוק החינוך הגדול ביותר בעולם. היעדר מורים איכותיים מניעים השקעות סיניות במחקר עצמי או בפלטפורמות למידה מרחוק.

מספר התיירים עולה על 4 מיליון. 4 מיליון תיירים מכל רחבי העולם ביקרו בישראל בשנת 2018, המספר הגבוה ביותר אי פעם. מזג אוויר נהדר, קולינריה מגוונת, סצנת התרבות וכמה מהמקומות היפים בעולם - הופכים את ישראל ליעד תיירותי מעולה.

הטיסה הישירה הראשונה של לט"ם לישראל. דיווחתי בעבר כי חברת התעופה הגדולה ביותר של אמריקה הלטינית, LATAM, תכננה טיסות ישירות מברזיל לתל אביב. הטיסה הראשונה של LATAM, שמקורה בסנטיאגו, צ'ילה, טסה ישירות מסאו פאולו לתל אביב. השירותים המתוזמנים פועלים בימים ראשון, שלישי וחמישי.

AI מסייע לעובדים לקבל את העבודות הטובות ביותר. מלאני הולי פאש של גלאוט הישראלית התראיינה ב- ILTV על האופן שבו גלווט משתמשת במודיעין מלאכותי כדי לחבר עובדים מיומנים להזדמנויות עבודה אישיות.

חווית קניות חדשה. "SuperUp ישראל" היא פלטפורמת eComMarketing הראשונה בעולם לארגונים המספקים ללקוחותיהם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של קניות מקוונות. הלקוח הסופי מקבל המלצות מותאמות אישית - בזמן אמת.

מבטח אתיקה הולך לישראל. חברת הביטוח הכנסייתית בחרה בסאפיינס בישראל כחלק ממטרתה להפוך את עסקיה האנגליים והאיריים באירלנד. הרכוש והנפגע / ביטוח כללי ישתמשו בסוויטת IDIT של Sapiens וביטוח המשנה של Sapiens מחליפים את מערכות הביטוח הכללי שלה.

משרות נוספות עבור האמריקנים. ישראל, המבוססת על אומן יציקה, משקיעה מעל 15 מיליון דולר כדי להגדיל את הייצור שלה בריצ'מונד, אינדיאנה, ומספקת 200 מקומות עבודה חדשים עד שנת 2022. אומן מייצרת רכיבי היגוי, מנועים ומשאבות נפט לתעשיית הרכב. שמונה חברות ישראליות פועלות באינדיאנה.

פרסומת אלדן מציגה את מיטב ישראל. רק בישראל יהיה פרסומת עבור חברת השכרת רכב (אלדן) להיות קידום יחסי ציבור לכל המדינה. תל אביב, ירושלים, ים המלח, אילת, הגליל,

באמצעות AI לחזות את השוק. חברת BetterTrader.co שנוסדה בישראל, מזהה אירועים משמעותיים בשוק המניות בזמן אמת. לאחר מכן הוא משתמש בנתונים היסטוריים ובאינטליגנציה מלאכותית כדי לחשב את גודל האירועים הללו ולחזות את תגובת השוק.

Mellanox סמכויות Alibaba. חברת מלאנוקס הישראלית פרסה בהצלחה את מתאמי הרשת RibMA ברשתות 25Gbps ConnectX ברשתות הייצור של Alibaba. מתאמי Mellanox מאיצים כעת את הביצועים של מגוון רחב של יישומים של Alibaba, כולל השירותים המקוונים העיקריים שלה

JP MORGAN רוצה מיומנויות ישראליות. ג'יי.פי מורגן צ'ייס, המלווה הגדול בארה"ב, מגדילה את נוכחותה הטכנולוגית בישראל, ומצטרפת לחברות פיננסיות גלובליות אחרות המבקשות ליהנות מהמומחים הגדולים של פינטק. היא מתכוונת להעסיק כ -200 מהנדסים במשרדיה בהרצליה בשנתיים הקרובות.

הפעלת יישובי עזה. חברת הסטארט-אפ הישראלית להדפסה סולארית Utilight ,תקים שני מפעלי תעשייה בקהילות הגבול של עזה כדי להגביר את הכלכלה. טכנולוגיית הדפוס הלייזר החדשנית של Utilight מייצרת תאים סולאריים איכותיים, זולים וקלים יותר, עם קצירת אנרגיה משופרת.

תרבות, בידור וספורט

דברים לעשות בישראל בינואר. יש הרבה אירועים גדולים ועוד דברים לעשות בישראל בינואר 2019. אירועי התרבות, הספורט והמוסיקה ברחבי הארץ הם עדות לחיים התרבותיים העשירים של ישראל.

טיולים בארץ הקודש. מסלולי טיול רבים בארץ עוברים באתרים תנ"כיים, היסטוריים וארכיאולוגיים מדהימים. בתי כנסת עתיקים, מנזרים צלבניים, מבצרים, עיירות נבטיות ועוד. ארז ספיידר בנה את האתר
www.hike-israel.com לקידום תיירות טבע וטיולים בישראל.

נבחרת ישראל הבוערת. לצוות הבולסלד והשלד יש תקוות גדולות להתחרות באולימפיאדת 2022.

צפה בכל אירוע ספורט שאתה רוצה. ישראל WSC ספורט יוצר באופן אוטומטי (עבור חברות מדיה) בזמן אמת, קטעי וידאו לפי דרישה של שידורי טלוויזיה של אירועי ספורט. לקוחות של חברות מדיה אלה יכולים לבקש לצפות בכל אירוע שהם רוצים. מייסד ומנכ"ל WSC, דניאל שיכמן, הסביר עוד ב- ILTV.

מדינת היהודים

CU4I עולה 5 מיליון דולר. ארגון "קריסטיאן יונייטד" בישראל, הפרו-ישראלי, עלה על 5 מיליון חברים, ומיליון הצטרפו לעשרת החודשים האחרונים. מייסד ויו"ר פסטר ג'ון האגי אמר, "אנו להוטים לשמור על המומנטום הזה כדי לחזק את הקשר העמוק של עמנו עם ישראל".

המיעוטים בישראל מדברים. מילואים על פעילות אנטישמית ואנטי-ישראלית בקמפוסים בארה"ב. קבוצת המיעוטים שלה, המורכבת מערבים, דרוזים, מוסלמים, בדווים, נוצרים ואפילו ערבים פלסטינים. ערביי ישראל מדברים באופן חיובי על ישראל.

שמירה על אדמות ישראל. "השומר החדש" מביא מתנדבים מכל העולם לסייע לחקלאים הישראלים להגן על בעלי החיים והשדות שלהם. ראו איילת קאופמן, מנהלת תכנית "השומר החדש" בחו ל ".

תרומות מממנות מחלקת הדסה חדשה. הדסה-ויצו קיבלה תרומה בסך 6.5 מיליון דולר - תרומת הקרן הגדולה ביותר בהיסטוריה של הארגון.

הונדורס להעביר את השגרירות לירושלים. הונדורס תתקדם עם תוכניות לפתוח את שגרירות ישראל בירושלים, וישראל תשדרג את הקונסוליה ההונדורית שלה לשגרירות מלאה. ישראל תספק סיוע הונדורס על אבטחה סייבר, מים וחקלאות הטכנולוגיה לייבא קפה הונדורס.

בנייה מחדש של בית הכנסת "תפארת" בירושלים. דיווחתי קודם על בית הכנסת "תפארת ישראל" בירושלים. זה היה אחד מבתי הכנסת הגדולים ביותר בעיר העתיקה, עד שהלגיון הערבי הירדני הרס אותו בציניות בשנת 1948. שמחה מנדלבאום, בן 90, שהתפלל שם כילד, השיק את שחזורו.

תלמידים טובים אמיתיים. תלמידי בית הספר התיכון הריאלי בחיפה תרגמו מאמרים נוספים בעברית לעברית לטובת הקוראים העבריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.